// چهار شنبه, ۱۳ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۰۰

بازی Sea of Thieves تا سال ۲۰۱۶ نمایش دیگری نخواهد داشت

طبق گفته‌های آرون گرینبرن، رئیس بخش تولید بازی‌های انحصاری و ثانویه ایکس‌باکس، بازی Sea of Thieves جدیدترین ساخته استودیو باسابقه رر تا سال ۲۰۱۶ هیچ‌گونه نمایش دیگری نخواهد داشت. در ادامه با زومجی همراه باشید.
آرون گرینبرگ در یک پاسخ کوتاه به سوال یکی از کاربران که در وب‌سایت توییتر پرسیده شده بود مبنی بر حضور یا عدم حضور بازی Sea of Thieves در مراسم Game Awards امسال گفت سال آینده از بازی اطلاعات بیشتری منتشر خواهد شد. بازی Sea of Thieves که با محوریت دزدان دریایی است، در نمایشگاه E3 امسال معرفی شد. به دلیل بهره‌گیری از دنیای اشتراکی چندین نفر می توانند در کنار هم به انجام بازی بپردازند. در خلال کنفرانس ایکس‌باکس در نمایشگاه E3، این پروژه به عنوان جاه‌طلبانه ترین ساخته رر توصیف شد. کودو سونودو، از مقامات ایکس‌باکس که مشغول کار بر روی هولولنز است، بازی Sea of Thieves را بهترین محصول رر تاکنون نامیده و درباره  عناصر ایجاد شده توسط کاربر در این بازی توضیحاتی داده است:
به نظر من ویژگی که با بدست آوردن اطلاعات بیشتر در مورد Sea of Thieves متوجه می‌شوید، این است که بازی به افراد مختلف اجازه می‌دهد که خاطرات خاص خود را خلق کنند. با استفاده از فرصت‌های نامحدود  می توانند داستان خودشان را ایجاد کنند. از لحاظ تاریخی رر با ساخت این بازی کاری بس خارق العاده انجام داده است، خلق خاطرات فوق العاده زیبا و احساسی و همچنین اتصال افراد مختلف به یکدیگر در بازی بسیار شگفت انگیز است. هدفی که با پیشرفت در ساخت Sea of Thieves و برگزاری جلسات در مورد بازی به دنبال آن هستیم، این است که می خواهیم از نحوه استفاده استودیو از داستان‌های احساسی و خاطره‌انگیز ایجاد شده توسط کاربر در بازی اطلاع پیدا کنیم و به نظر من رر به خوبی از پس اینکار برآمده است. ما می‌خواهیم که در آینده همین کار را انجام دهیم. Sea of Thieves بهترین بازی ساخته شده توسط رر تاکنون خواهد بود.
Sea of Thieves در تاریخ نامعلومی بر روی ویندوز ۱۰ و ایکس‌باکس وان منتشر خواهد شد. اخیرا استودیو رر ۳۰امین سالگرد خود را جشن گرفت. به همین مناسبت مایکروسافت بازی Rare Replay را بر روی ایکس‌باکس وان منتشر کرد که در این کالکشن ۳۰ بازی از ساخته‌های این استودیو از جمله Banjo-Kazooie، Perfect Dark و Kameo وجود دارد. بررسی نوشتاری و ویدیویی این بازی توسط زومجی در اختیار شما قرار گرفته است. نظرات خود را با ما درمیان بگذارید. منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده