نویسنده: سعید نیکبخت
// دوشنبه, ۹ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۲۳:۳۰

استودیو رِمِدی هنوز آماده‌ تایید رسمی تولید بازی Alan Wake 2 نیست

اگرچه این مسئله هنوز به‌صورت رسمی تایید نشده، اما همه‌ی ما می‌دانیم که روزی شاهد بازگشت شخصیت دوست‌داشتنی اَلِن ویک به کنسول‌های ایکس‌باکس خواهیم بود. با این حال ظاهرا هنوز نباید منتظر تایید رسمی تولید بازی Alan Wake 2 بود، چراکه استودیو رِمِدی هنوز آماده‌ی انجام این کار نیست.
آخرین باری که از قسمت دوم بازی Alan Wake خبری منتشر شد، ماه آپریل سال جاری میلادی بود. سَم لِیک، مدیر نوآوری و نویسنده قسمت اول این بازی در آن زمان گفته بود «امیدوار است» ادامه‌ای برای بازی اَلِن وِیک ساخته شود. در مصاحبه‌ای که به تازگی با لیک انجام شده، وی در رابطه با تولید بازی Alan Wake 2 گفته است:
من نسبت به تولید قسمت دوم این بازی خوش‌بین هستم. اگر از من بپرسید، احتمالا این اتفاق در آینده خواهد افتاد. با این حال تا قبل از تصمیم نهایی، نمی‌توان در این رابطه صحبت قطعی کرد.
لیک در ادامه‌ی صحبت‌های خود گفت تیم او و خودش با «شخصیت‌های مختلفی در رابطه با جزئیات مختلف» بحث و گفتگو کرده است. با این حال هنوز هیچ قراردادی امضا نشده و هنوز هیچ اتفاقی به‌صورت رسمی شکل نگرفته است. البته این احتمال را هم می‌توان داد که لیک برای فاش‌نکردن اطلاعات مهم، در رابطه با تولید بازی Alan Wake 2 زیاد وارد جزئیات نشده باشد، اما در حال حاضر تنها خبری را که می‌توان به‌صورت قطعی درنظر گرفت، «خوش‌بینی» لیک نسبت به رخ‌دادن این اتفاق است. مدیر نوآوری استودیو Remedy Entertainment در گذشته گفته بود «قصد دارد» قسمت دوم بازی اَلِن وِیک را تولید کند. وی همچنین اشاره کرده اگر این اتفاق رخ دهد و Alan Wake 2 وارد بازار شود، پایان یک سفر طولانی برای آن‌ها خواهد بود. اگر روزی تولید بازی Alan Wake 2 به‌صورت رسمی تایید شود، احتمالا نباید تا اواخر نسل هشتم شاهد انتشار آن باشیم. آخرین بازی رمدی که قسمت نخست این بازی بود، در سال ۲۰۱۰ روانه بازار و شد و از آن زمان، این استودیو هنوز هیچ محصول کامل دیگری را وارد بازار نکرده است. آخرین محصول رمدی و سم لیک با نام Quantum Break، در تاریخ ۱۷ فروردین سال ۱۳۹۵ به صورت انحصاری برای ایکس‌باکس وان عرضه خواهد شد. شما همچنین می‌توانید تریلر گیمزکام ۲۰۱۵ بازی Quantum Break را هم از طریق زومجی مشاهده کنید. منبع: GamingBolt


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده