نویسنده: نادر امرایی
// دوشنبه, ۹ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۰۰

تماشا کنید: ویدیویی از بازی لغو شده The Avengers

دو کانال Unseen64 و DidYouKnowGaming امروز با انتشار ویدیویی در وب‌سایت یوتیوب، صحنه‌هایی‌ از بازی لغو شده The Avengers که توسط تی‌اچ‌کیو در حال ساخت بود، منتشر کردند. با زومجی، جزئیات خبر و تماشای این ویدیو همراه باشید.
در سال ۲۰۱۰، کمپانی ورشکسته تی‌اچ‌کیو در حال کار بر روی ساخت یک بازی اکشن اول شخص بر اساس مجموعه انتقام جویان (The Avengers) مارول بود تا هم زمان با اکران فیلم، بر روی پلتفرم‌های پلی‌استیشن 3 و ایکس‌باکس 360 منتشر شود. اما به دلیل ورشکست شدن این کمپانی، پروژه ساخت این‌ بازی نیز لغو شد. ساخت این بازی از سال ۲۰۱۰ در شعبه‌ استرالیا این استودیو و با همکاری استودیو بلو تانگ آغاز شده بود. قرار بود که بازی The Avengers در سال ۲۰۱۲ و همزمان با اکران فیلم منتشر شود اما بازی از لحاظ داستانی کاملا با فیلم فرق داشت و شخصیت‌های بیشتری در آن‌ حضور داشتند. بازی از زمان آغاز ساختش دستخوش تغییرات بسیار زیادی شده بود. ابتدا قرار بود که The Avengers یک بازی سوم شخص اکشن باشد اما سپس تبدیل به یک بازی اول شخص با تاکید زیاد برروی  بخش co-op شد. داستان بازی نیز بسیار شبیه به مجموعه کمیک‌های تهاجم مخفی‌ (Secret Invasion) بود و بازیکنان باید در مقابل حمله Skrull ایستادگی می‌کردند. ویدیو زیر حاوی اطلاعات و جزئیات بسیار زیادی از جمله تصاویر مفهومی‌ و ویدیوهایی از نسخه اولیه گیم‌پلی است. مطمئنا شما نیز با دیدن این ویدیو متوجه خواهید شد که این پروژه، یک پروژه بسیار جاه طلبانه بوده است. در زیر شما را به تماشای این ویدیو دعوت می‌کنیم:

|

کمپانی تی‌اچ‌کیو در ماه دسامبر ۲۰۱۲ اعلام ورشکستگی کرد و ۷ ماه بعد، فیلم The Avengers در سینماها اکران شد. فیلم توانست به موفقیت برزگی دست پیدا کند و در سر تا سر دنیا بالغ بر ۱.۵ میلیارد فروش کرد. نظر شما درباره این ویدیو چیست؟ منبع: VG247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده