نویسنده: نادر امرایی
// دوشنبه, ۹ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۰۰

انتشار تصاویر جدیدی از منطقه Small Town بازی XCOM 2

فیرکسیس گیمز، سازنده بازی اکشن تاکتیتال XCOM 2، امروز تصاویر جدیدی از منطقه مسکونی در بازی به نام  Small Town منتشر کرد. با زومجی، جزئیات خبر و  تماشای این تصاویر زیبا همراه باشید.
فیرکسیس گیمز امروز تصاویر جدیدی از بازی XCOM 2 منتشر کرد. این تصاویر تمرکز خود را بر روی نشان دادن بخشی به نام Small Town (شهر کوچک) گذاشته است. این منطقه شامل ساختمان‌های مسکونی و مراکز تجاری است. بنا بر گفته فیرکسیس، کسانی‌ که در این بخش زندگی‌ می‌کنند گول وعده‌های پوچ زندگی‌ خوب در مرکز شهر را نخورده‌اند:
Small Town یک بخش حومه‌ای است که دقیقا در بیرون شهر ادونت قرار گرفته است. این منطقه، جایی‌ است که ساکنانش دوست دارند به نحوی زندگی‌ کنند که پیش از تهاجم بیگانگان فضائی زندگی‌ می‌کردند. هدف XCOM نیز حفاظت از ساکنین این منطقه است.
همانطور که در تصاویر نیز مشاهده می‌کنید، سطح شهر از بیلبورد‌های تبلیغاتی فریبنده پر است. سربازانی نیز که برای ادونت کار می‌کنند، در سطح شهر در حال گشت‌زنی‌ هستند:
کلیسا‌ها و رستوران‌های این منطقه، به ساکنین آن‌ تجربه‌هایی گذرا از آزادی‌ای که پیش از حمله بیگانگان داشتند، می‌دهند. همچنین این منطقه به سربازان XCOM یادآوری می‌کند که برای باز پس‌گیری خانه خود در حال جنگ هستند.
بازی XCOM 2  تابستان امسال معرفی‌ شد و قرار است در تاریخ ۵ فوریه ۲۰۱۶ (۱۶ بهمن) برای رایانه‌های شخصی‌ منتشر شود. همچنین این احتمال وجود دارد که در آینده نسخه کنسولی این بازی نیز ساخته شود اما هنوز هیچ تصمیمی در این‎‌باره گرفته نشده است. وقایع قسمت دوم، ۲۰ سال پس از قسمت اول اتفاق می‌افتد، جایی‌ که انسان‌ها نبرد را به بیگانگان فضائی واگذار کردند و حکومت جدیدی بر روی کره زمین حاکم است. نظر شما درباره این تصاویر چیست؟ منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده