نویسنده: مرتضی تقوی
// سه شنبه, ۱۲ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۰۰

اظهار تاسف کونامی از نواقص نقل و انتقالات در بروزرسانی جدید بازی PES 2016

پس از عرضه‌ی اولین دیتا پک رسمی بازی Pro Evolution Soccer 2016 در ۲۹ اکتبر، چیزی که شدیدا توی ذوق طرفداران این بازی زد، ناقص بودن نقل‌ و‌ انتقالات در بروزرسانی جدید بود. بروزرسانی‌ای که عذرخواهی تیم PES کونامی را هم به دنبال داشت. با زومجی همراه باشید.
پس از عرضه‌ی اولین دیتا پک بازی Pro Evolution Soccer 2016، تیم سازنده PES شرکت کونامی ضمن عذرخواهی بابت نواقصِ مربوط به Pro_Evolution_Soccer_2016_cover_artنقل‌و‌انتقالات این دیتا پک، به طرفداران قول دادند که لیست تمام تیم‌ها را با آخرین نقل‌و‌انتقالات بروزرسانی کنند. وجود نواقص در اولین دیتا پک این بازی در حالی این مسائل را به وجود آورده است که حدود یک ماه طرفداران منتظر عرضه‌ی دیتا پک جدید بازی و بروزرسانی نقل‌و‌انتقالات بازیکنان بودند. تیم PES شرکت کونامی در اظهار نظری که در سایت PES Fan منتشر شد در این مورد گفت:
در حال حاضر، بروزرسانی لیست بازیکنان درون بازی برای بازی آفلاین که بر بخش‌های مستر لیگ، competitions و edit mode موثر است کامل نیست و چند روز پایانی نقل‌و‌انتقالات را در خود ندارد. اما بخش‌های آنلاین بازی مانند بخش‌های ranked matches، myClub و exhibition mode که از Live Updates استفاده می‌کنند از ۲ اکتبر بروز هستند و مشکلی ندارند.
تیم PES در ادامه‌ی صحبت هایشان در مورد زمان تصحیح این نواقص می‌گوید:
بروزرسانی لیست بازیکنان قطعا یک اولویت است، اما این کار متاسفانه چند هفته‌ای طول خواهد کشید. ما برنامه‌ریزی کردیم که دیتا پک دوم بازی را تا پایان نوامبر {هفته‌ی دوم آذر} منتشر کنیم که در آن استادیوم ماراکانا {واقع در ریو دو ژانیرو، برزیل) نیز برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان اضافه خواهد شد. ما قطعا این دیتا پک را بدون وجود تصحیح نقل‌ و‌ انتقالات آفلاین بازی منتشر نمی‌کنیم.
PES2016 گرچه این انتظار برای بازیکنان دو آتشه ی PES سخت است اما تیم PES قول داده است تا با عرضه‌ی محتوا‌های دیگر قدری از این سختی بکاهد. این تیم در ادامه‌ی اظهاراتش در سایت PES Fan ادامه می‌دهد:
زمان اضافی مورد نیازمان قطعا برای اضافه کردن محتوا‌های بیشتر به بازی هم که قرار نبود اکنون عرضه شوند مورد استفاده قرار خواهد گرفت، محتوا‌هایی چون لباس‌ها و کفش‌های جدید و هرچیزی که این مدت زمان محدود به ما اجازه بدهد. ما لیستی از محتوا‌های اضافی را پس از قطعی شدن آنها منتشر خواهیم کرد. ما درک می‌کنیم که این تلاش ما یکدفعه اوضاع را خوب نخواهد کرد، اما ما می‌خواهیم علاقه و میل قلبی‌مان را برای حل کردن این مساله به طرفداران نشان دهیم.
تیم PES در پایان صحبت‌هایشان اضافه می‌کنند:
ما به همه اطمینان می‌دهیم که از شرایط به وجود آمده درس‌های لازم را گرفته‌ایم و تلاش خود را برای برطرف کردن نواقص انجام می‌دهیم و حتما این نکات را برای تولیدات آینده‌مان در نظر می‌گیریم. باز هم از حمایت‌های همیشگیتان تشکر می‌کنیم و مجددا از این بابت عذرخواهی می‌کنیم.
این را هم باید اضافه کرد که این اقدام کونامی و صادقانه صحبت کردن با مخاطبان جای تقدیر دارد. البته در کشور ما بسیاری از گیمر‌ها از بسته‌ها و بروزرسانی های غیر قانونی‌ای که توسط طرفداران و گروه‌هایی مانند PTE منتشر می‌شوند برای جبران کمبود‌های این بازی استفاده می‌کنند! منبع: VideoGamer


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده