نویسنده: آرش رستمی
// یکشنبه, ۸ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۴۵

گفته‌های فیل اسپنسر درباره کنترلر الیت، باندل‌ها و اجرای بازی‌های نسل قبل

فیل اسپنسر که علاقه‌ی زیادی به تعامل با طرفداران ایکس‌باکس دارد، یک‌بار دیگر در توییتر با آن‌ها به گفت‌وگو پرداخته است. با جزئیات این خبر همراه زومجی باشید.
فیل اسپنسر، رئیس بخش ایکس‌باکس مایکروسافت، به‌تازگی و بنا به رسم همیشگی‌اش، در توییتر به تعدادی از پرسش‌های طرفداران کنسول‌های مایکروسافت پاسخ داده است. این پرسش‌ها موارد مختلفی را، از کنترلر الیت گرفته تا ساخت بازی بوکس، شامل می‌شدند. رئیس بخش ایکس‌باکس در ابتدا بحث کمبود کنترلر الیت را پیش کشید و رو به یکی از هواداران گفت:
ما در تلاش هستیم تا موجودی‌مان را افزایش دهیم. متأسفم که پیدا کردن [کنترلرها] این‌قدر دشوار بوده.
وی همچنین یکی دیگر از کاربران را با این جملات مورد خطاب قرار داد:
این کار (افزایش موجودی) آن‌قدر سخت است که نمی‌خواهم درباره‌اش قولی بدهم. [در حال حاضر] میزان تقاضا از رقم برنامه‌ریزی‌شده‌ی ما بیشتر شده. اگر یکی از [گیم‌پدهای الیت را] پیدا کردید و مایل به خریداری‌اش بودید، آن را [فوراً] تهیه کنید… متأسفم.
اسپنسر در ادامه، پس از گفتن این موضوع که آماده‌سازی باندل‌های مختلف از بازی‌های ترد پارتی، برای مایکروسافت «دشوار نیست»، به سراغ پرسشی دیگر رفت که درباره‌ی بازی بوکس مطرح شده بود. در اینجا سوءتفاهم کوچکی پیش آمد که باعث شد او این‌طور پاسخ بدهد:
متشکرم. متأسفانه فعلاً در مورد عرضه‌ی بازی در روز [مسابقات] بوکس اطلاعی ندارم.
اسپنسر کمی بعد متوجه اشتباه پیش‌آمده شد و در تصحیح صحبت قبلی‌اش نوشت:
خنده‌دار است! نمی‌دانم چطور شد که [بازی بوکس را] اشتباهی روز بوکس خواندم. [البته] در مورد [احتمال ساخته یا عرضه شدن] بازی بوکس هم چیزی نمی‌دانم.
او این‌طور ادامه داد:
خب؛ UFC در حال حاضر یکی از سری‌های مطرح به شمار می‌رود و بازی‌های مبارزه‌ای هم وضعیت خوبی دارند؛ ولی اضافه شدن یک بازی بوکس خوب به جمع آن‌ها هم [اتفاق] خوبی خواهد بود.
مرد شماره‌ی یک ایکس‌باکس به شیوه‌ی برنامه‌ریزی برای آوردن قابلیت‌های جدید به کنسول مایکروسافت، هم اشاره کرد و گفت:
ما معمولاً برنامه‌ریزی را از دو یا سه ماه مانده به موعد مقرر آغاز می‌کنیم؛ مگر آنکه قابلیت موردنظر به زمان بیشتری جهت ساخته شدن نیاز داشته باشد.
اسپنسر در پایان، از قابلیت «اجرای بازی‌های ایکس‌باکس 360 بر روی ایکس‌باکس وان» یا همان Backward Compatibility هم حرفی به میان آورد و اعلام کرد که فهرست بازی‌های مورد پشتیبانی، به‌طور ماهانه منتشر خواهد شد. او گفت:
ما اخبار [مربوطه] را هر ماه به اطلاع خواهیم رساند. [البته] ما تاریخ مشخصی را برای فهرست [بازی‌های] هر ماه تعیین نکرده‌ایم.
منبع: DualShockers


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده