نویسنده: افشین پیروزی
// یکشنبه, ۸ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۰۰

درخواست بالای خریداران برای پیش‌خرید کیت‌ توسعه‌دهندگان هدست هولولنز

کیت مخصوص توسعه‌دهندگان هدست واقعیت‌افزوده هولولنز مایکروسافت اوایل سال ۲۰۱۶ با قیمت ۳ هزار دلار عرضه خواهد شد که از اکنون افراد زیادی برای پیش‌خرید آن درخواست داده‌اند. با زومجی و جزییات خبر همراه باشید.
قیمت بالای ۳ هزار دلاری کیت توسعه‌دهندگان هدست هولولنز مایکروسافت باعث شده تا افراد زیادی در بالا بودن میزان فروش آن دچار تردید شوند. ولی به نظر می‌رسد که واقعیت به شکل دیگری در حال رقم‌ خوردن است و مایکروسافت اخیرا از میزان پیش‌فروش بالای کیت توسعه‌دهندگان این هدست خبر داده است. اسکات اریکسون، سازنده اصلی هدست هولولنز، اخیرا طی مصاحبه‌ای در این مورد گفت:
خوش‌بختانه سفارشات خیلی زیادی برای پیش‌خرید کیت توسعه‌دهندگان هدست هولولنز دریافت کرده‌ایم. در حقیقت از زمان معرفی این هدست در ماه ژانویه تا الان، آن‌قدر میزان درخواست‌ها بالا بود که گاهی از دفعات زنگ‌خوردن تلفن دفترمان کلافه می‌شویم!
اریکسون در ادامه صحبت‌های خود در مورد قیمت بالای این هدست هم گفت:
هولولنز بر خلاف هدست‌های واقعیت مجازی یک کامپیوتر کاملا مستقل است و بدون نیاز به رایانه‌های شخصی کار می‌کند. این وسیله از پردازنده، عدسی و باطری منحصر به فرد بهره می‌برد و به دلیل توان پردازشی و میزان تکنولوژی استفاده شده در آن، قیمت ۳ هزار دلاری کاملا برای نسخه  مخصوص توسعه‌دهندگان آن مناسب است.
نظرات خود را در مورد صحبت‌های سازنده هدست هولولنز با زومجی در میان بگذارید. منبع: SegmentNext


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده