نویسنده: عارف حسین پور
// شنبه, ۷ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۲۲:۰۰

سه دنباله برای فیلم Prometheus ساخته خواهند شد

فیلم Alien: Convenant به کارگردانی ریدلی اسکات که دنباله‌ای برای اثر علمی‌-تخیلی سال ۲۰۱۲ این کارگردان یعنی Prometheus محسوب می‌شود، هنوز وارد مرحله‌ی تولید نشده است، اما اسکات از ساخته شدن دنباله‌های بیشتری برای Prometheus سخن می‌گوید.
اسکات قبلا هم گفته بود که فیلم‌های دیگری به عنوان دنباله‌ی Prometheus ساخته خواهند شد، اما حالا تایید کرده که طرفداران می‌توانند در مجموع شاهد سه فیلم جدید از مجموعه‌ی Alien باشند. به گزارش وبسایت هالیوود ریپورتر، اسکات اعلام کرد که قصه‌ی این فیلم‌ها منجر به وقایع فیلم کلاسیک Alien (سال ۱۹۷۹) می‌شود. او در یک کنفرانس مطبوعاتی در استرالیا، جایی که فیلم Convenant ساخته می‌شود گفت که دنباله‌های Prometheus به بسیاری از سوالات پیرامون دنیای بیگانگان پاسخ خواهند داد. اسکات در این باره گفت:
در حال حاضر می‌خواهم فیلم بعدی را شروع کنم که یک تحول جدید است و مستقیما با اولی (فیلم اول مجموعه) ارتباط دارد. وقتی این فیلم به پایان رسید بعدی شروع خواهد شد و پس از آن هم یک فیلم دیگر وجود خواهد داشت تا اینکه به تدریج به ابتدای فیلم ۱۹۷۹ برسیم. به عبارت دیگر سوالاتی مثل اینکه ماجراهای فضایی چگونه آغاز شده‌اند و بیگانگان از کجا آمده‌اند پاسخ داده می‌شوند.
2971416-jockey قبل از اعلام این خبر به وسیله‌ی اسکات قرار بود دو فیلم از مجموعه‌ی Alien طی سال‌های آینده منتشر شوند؛ اولی همین Alien: Convenant است و دیگری Alien 5 نام دارد که نیل بلومکمپ، کارگردان فیلم زیبای District 9 آن را می‌سازد. البته بلومکمپ قبلا اعلام کرده بود که ساخت Alien 5 فعلا متوقف شده است. منبع: GameSpot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده