نویسنده: نادر امرایی
// جمعه, ۶ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۲۱:۰۰

ساخت یک سریال تلویزیونی بر اساس فیلم Tremors با حضور کوین بیکن

یکی‌ از فیلم‌های محبوب کمدی-ترسناک اوایل دهه ۹۰ میلادی، فیلم Tremors با بازی کوین بیکن و فرد وارد بود. حال ساخت یک سریال تلویزیونی بر اساس این فیلم محبوب و با حضور خود بیکن تایید شده است. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.
بنا بر گزارش وب‌سایت اینترتینمت ویکلی، کمپانی محصولات کابلی یونیورسال و بلام‌هاوس، در حال ساخت یک سریال تلویزیونی بر اساس فیلم کمدی-ترسناک ترمرز هستند. بلام‌هاوس پیش از این در تولید فیلم‌های ترسناک بسیار موفق The Purge و مجموعه فعالیت غیرعادی (Paranormal Activity) دست داشته است. این سریال فعلا در حال پیدا کردن یک شبکه برای پخش است و بنا بر گزارش اینترتینمنت ویکلی تا به حال چند شبکه علاقه خود به پخش سریال ترمرز را نشان داده‌اند. فیلم ترمرز با بازی کوین بیکن و فرد وارد در اوایل دهه نود میلادی ساخته شد و استقبال خوبی‌ توسط طرفداران از آن‌ صورت گرفت. داستان فیلم در صحرای نوادا جریان داشت و بیکن و وارد در آن‌ با کرم‌های خاکی غول‌پیکر مبارزه می‌کردند. چهار دنباله (که بدون اکران سینمایی مستقیما وارد شبکه نمایش خانگی شدند) و یک سریال تلویزیونی کوتاه بر اساس این فیلم ساخته شده بود که بیکن در هیچکدام از آنها حضور نداشت اما وی حال قصد دارد دوباره به این مجموعه باز گردد. بیکن یکی‌ از تهیه کنندگان اجرایی این سریال نیز خواهد بود. در مصاحبه‌ای که کوین بیکن چندی پیش با روزنامه مترو انجام داده بود، از علاقه خود برای بازگشت به این مجموعه خبر داده بود و گفته بود:
من خیلی‌ دوست دارم که با مجموعه Tremors یک کار جدید انجام بدهم. اینکه پس از ۲۵ سال به دنیای شخصیت‌های فیلم بازگردید، خیلی‌ جالب خواهد بود. نکته جالب فیلم، نبودن هیچگونه افکت‌های دیجیتالی بود. تمامی هیولاهای فیلم ساخته شده بودند و توسط عروسک گردانان حرکت می‌کردند. این فیلم هنوز هم پس از ۲۵ سال سرگرم کننده و ترسناک است. این یک دست‌آورد خیلی‌ بزرگ و باحال برای ما بود.
نظر شما درباره این سریال تلویزیونی چیست؟ آیا شما نسخه اصلی‌ فیلم Tremors را دیده‌اید؟ منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده