نویسنده: عارف حسین پور
// جمعه, ۶ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۲۲:۳۰

تماشا کنید: مستر چیف بالاخره کلاهش را برداشت!

اگرچه بازی Halo 5: Guardians قبلا منتشر شده و فروش خوبی را نیز تجربه کرده است، اما مایکروسافت هنوز هم از تبلیغ بازی تیراندازی علمی-تخیلی‌ خود دست برنمی‌دارد. جدیدترین تبلیغ این بازی، یک ویدئوی جالب است که می‌توانید در ادامه‌ی مطلب آن را مشاهده کنید. با زومجی همراه باشید.
در این تیزر ویدئویی، محیط‌ها و شخصیت‌های اصلی Halo 5 به سبک انیمیشن معروف Robot Chicken طراحی شده‌اند. داستان از این قرار است که اعضای تیم آبی و جوخه‌ی ازیریس برای کشتن گرانت‌ها مسابقه گذاشته‌اند و این موجودات را به روش‌های گوناگون نابود می‌کنند. در بخش پایانی این ویدئو یک صحنه‌ی بسیار جالب وجود دارد که در آن، مستر چیف به وسیله‌ی اسپارتان لاک به یک چالش بزرگ دعوت می‌شود؛ لاک کلاه خود را از سر برمی‌دارد و از مستر چیف نیز می‌خواهد که در حضور همه این کار را انجام دهد. مستر چیف چاره‌ای جز پذیرش این کار ندارد، اما ... بهتر است خودتان ویدئوی زیر را تماشا کنید:

|

این اولین تبلیغ جالب Halo 5 نیست؛ مایکروسافت قبلا هم از راب گرونکوفسکی، بازیکن مشهور فوتبال امریکایی که در تیم نیو انگلند پتریوتس حضور دارد خواسته بود تا در روز هالووین لباس مستر چیف را به تن کند و نسخه‌های رایگان Halo 5 را به طرفداران بازی هدیه دهد. Halo 5: Guardians در تاریخ ۲۷ اکتبر (۵ آبان ۹۴) برای کنسول ایکس‌باکس وان منتشر شد. زومجی در بررسی خود از این بازی نمره‌ی عالی ۹ از ۱۰ را برای آن در نظر گرفت. برای آشنایی بیشتر با Halo 5: Guardians می‌توانید بررسی ویدئویی ما را تماشا کنید. منبع: GameSpot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده