نویسنده: افشین پیروزی
// جمعه, ۶ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۰۰

تماشا کنید: تریلر جدید فیلم Star Wars: Force Awakens با تمرکز بر Dark Side

اخیرا تریلر جدیدی از فیلم Star Wars: The Force Awakens منتشر شده که بر‌خلاف اکثر تریلر‌های قبلی بیشتر بر روی نمایش دادن جناح تاریکی  (Dark Side) تمرکز دارد. با زومجی و تماشای این تریلر همراه باشید.
تریلر تبلیغاتی جدید منتشر شده از فیلم Star Wars:  The Force Awakens همانند اکثر تریلر‌های قبلی این فیلم شخصیت‌های اصلی آن، فین (با بازی جان بویگا) و رِی (با بازی دیزی ریدلی) را نشان می‌دهد. ولی تمرکز اصلی این تریلر بر روی یک شخصیت جدید به نام «کیلو رِن شیطانی» است و همچنین نیرو‌های تاریکی جناح First Order را نشان می‌دهد. فیلم جدید جنگ ستارگان به کارگردانی جی.جی.آبرامز و توسط کمپانی فیلم‌سازی لوکاس فیلم ساخته می‌شود و چندی پیش اعلام شد که این فیلم برای کودکان زیر ۱۳ سال مناسب نخواهد بود. همچنین اخیرا پوستر شخصیت‌های اصلی فیلم بر روی جلد مجله مشهور امپایِر نمایش داده شدند که مشاهده تصاویر آن‌ها پیش‌نهاد می‌شود. این فیلم که بازیگرانی مثل هریسون فورد، مارک همیل، کری فیشر، آدام درایور، اسکار ایزاک، لوپیتا انیونگو، اندی سرکیس، دامنال گلیسون و مکس فون سیدو در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند، در تاریخ ۲۷ آذر اکران خواهد شد و در حال حاضر و از پیش‌فروش بلیط‌ها توانسته ۵۰ میلیون دلار در‌آمد کسب کند. در ادامه می‌توانید تریلر جدید این فیلم را تماشا کنید:

[alert variation="alert-info"]اگر از علاقه‌مندان به فیلم Star Wars: The Force Awakens هستید، می‌توانید تمام مطالب و ویدیوهای مربوط به این فیلم را در صفحه مخصوص به فیلم  Star Wars: The Force Awakens مشاهده کنید.[/alert]

منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده