نویسنده: افشین پیروزی
// جمعه, ۶ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۰۰

گرافیک بسیار زیبای بازی Dreamfall Chapters پس از تغییر موتور گرافیکی به یونیتی ۵

استودیو رِد تِرِد گیمز تصمیم گرفته تا موتور گرافیکی بازی Dreamfall Chapters را از یونیتی ۴ به ۵ تغییر دهد و همین مساله باعث بهبود گرافیک و عملکرد بازی شده است. با زومجی و جزییات خبر همراه باشید.
در حین مراحل ساخت بازی Dreamfall Chapters، پشتیبانی طراحان موتور یونیتی از نسخه چهارم این موتور گرافیکی متوقف شد و همین مساله در کنار مشکلات عملکردی بازی، باعث شدند تا سازندگان Dreamfall Chapters سراغ نسخه پنجم این موتور بروند. البته این مساله به سادگی صورت نگرفته و هزینه‌های زیادی برای استودیو مستقل رِد تِرِد گیمز در پی داشته است. راگنِر ترن‌کوییست، سازنده بازی، در این مورد گفت:
تصمیم به تغییر موتور گرافیکی بازی به منزله هزینه کردن چند صد هزار دلار بیش‌تر است که برای استودیوی مستقل ما مبلغ زیادی است. ولی با این وجود تمام هزینه‌های پرداخت شده ارزش خروجی را که الان داریم، داشته‌اند.
قسمت چهارم بازی Dreamfall Chapters که با استفاده از موتور گرافیکی یونیتی ۵ طراحی شده به زودی برای پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی ویندوزی، مک و لینوکس عرضه خواهد شد. در ادامه می‌توانید تصاویری از نسخه در دست ساخت این قسمت تماشا کنید که البته نورپردازی‌های آن در نسخه نهایی بهبود خواهند یافت:منبع: VG247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده