نویسنده: افشین پیروزی
// پنجشنبه, ۵ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۳۰

سازندگان The Witcher 3 از رقابت بازیشان با Fallout 4 می‌گویند

پس از انتشار بازی Fallout 4، رقابت این بازی با The Witcher 3: Wild Hunt برای کسب بهترین نقش‌آفرینی سال یکی از بحث‌های اصلی بین گیمر‌ها بود. حال سازندگان ویچر 3 اظهار نظر جالبی در این مورد ارایه داده‌اند که می‌توانید در ادامه مطلب زومجی بخوانید.
خوزه تِکسیرا، طراح جلوه‌های ویژه در استودیو سی‌دی پراجکت رد است که نقشی اساسی در طراحی گرافیک زیبای بازی ویچر 3 داشت. وی اخیرا اظهار نظر جالبی در مورد رقابت این استودیو با بتسدا در ساخت بازی‌های نقش‌آفرینی کرده و رقابت بین دو استودیو را نکته‌ای مثبت برای هر دوی آن‌ها می‌داند. وی با معرفی کردن فال‌اوت 4 به عنوان یک منبع الهام برای استودیوی لهستانی، اعلام کرد:
وقتی فال‌اوت 4 عرضه شد، ناگهان اکثر اعضای استودیو ما سرما خوردند و من هنوز هم دلیلش را نمی‌دانم! (اشاره به اینکه خود را به بیماری زدند تا مرخصی گرفته و به انجام فال‌اوت ۴ بپردازند) هیچ شکی در آن نیست  که بتسدا همواره بازی‌های فوق‌العاده‌ای می‌سازد و تمام آثار آن‌ها به عنوان یک منبع الهام برای ما به‌شمار می‌روند. تمامی نیرو‌های ما در استودیو سی‌دی پراجکت رد گیمر‌های حرفه‌ای هستند و اکثرا هم طرفدار سبک نقش‌آفرینی هستند. اعتقاد دارم که این رقابت بین دو استودیو هم برای گیمر‌ها و هم برای خودمان یک نکته مثبت به‌شمار می‌رود و باعث خواهد شد تا همواره بازی‌های خوبی طراحی کنیم.
بدون شک اظهار‌نظرات این‌چنینی و رقابت‌های دوستانه بین بازی‌سازان، باعث خواهد شد تا صنعت بازی‌سازی روز به روز پیشرفت کند و این برای گیمر‌ها خبر خوبی است و به سبب آن شاهد بازی‌های با کیفیت‌تر خواهیم بود. نظرات خود را در مورد صحبت‌های تکسیرا با زومجی در میان بگذارید. منبع: Gamepur


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده