نویسنده: محمد رستمی
// پنجشنبه, ۵ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۰۰

بتسدا کفش‌هایی با برند فال‌اوت ۴ را برای طرفداران به بازار عرضه کرد

این‌روزها شاهد معرفی لوازم زیادی با مارک و لوگوی ‌بازی‌ برای طرفداران پروپاقرص بازی‌ها هستیم. بتسدا  هم مثل همیشه دستی در این برنامه‌ها دارد! بتسدا اینبار کفش‌هایی با برند فال‌اوت 4 را به فروش می‌رساند. در ادامه مطلب با زومجی همراه باشید.
کتانی‌های Vault 111 توسط شرکت Tweak Footware با رنگ‌های اختصاصی فال‌اوت یعنی آبی و زرد ساخته شده‌اند. این کتانی‌ها با قیمت ۸۵ دلار از فروشگاه‌ آنلاین بتسدا قابل تهیه هستند. در توضیحات رسمی در مورد این کفش‌ها آمده است که از چرم جیر بسیار با کیفیت ساخته شده‌اند، قالب کفش طوری طراحی شده است که بسیار با دوام و با استقامت است و در نهایت به دلیل استفاده از چرم گاو میش بسیار سبک و نرم هستند. بتسدا در توضیحات هشدار داده است که به دلیل طبیعت مواد چرم جیر اگر کفش‌ها خیس شوند ممکن است رنگ دهند. این کفش‌ها در سایز‌های ۴.۵ تا ۱۴ قابل تهیه هستند. بتسدا قبل از این لوازم دیگری را نیز با برند فال‌اوت به بازار عرضه کرده بود.از جمله این لوازم می‌توان به تی‌شرت ها، هدفون‌ها، کیف‌های دستی و دو پکیج loot box و LootCrate  با برند فال‌اوت اشاره کرد.
[alert variation="alert-info"]اگر از علاقه‌مندان به بازی Fallout 4 هستید، می‌توانید تمام مطالب و ویدیوهای مربوط به این بازی را در صفحه Fallout 4 مشاهده کنید.[/alert]
منبع: GameSpot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده