نویسنده: نادر امرایی
// چهار شنبه, ۴ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۰۰

بن افلک: فشار زیادی بر روی فیلم بتمن علیه سوپرمن وجود دارد

بن افلک، هنرپیشه نقش بروس وین / بتمن در فیلم بتمن علیه سوپرمن: طلوع عدالت درباره این فیلم گفت که فشار زیادی بر روی آن وجود دارد و کمپانی برادران وارنر سرمایه‌گذاری زیادی بر روی این فیلم کرده است. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.
بن افلک در مصاحبه‌ای که اخیرا با وب‌سایت ورایتی داشت اعلام کرد که فشار زیادی برروی فیلم بتمن علیه سوپرمن: طلوع عدالت وجود دارد:
من فکر می‌کنم فشار بسیار زیادی بر روی فیلم وجود دارد. اگر بگویم چنین نیست، کاملا دروغ گفته‌‎ام.
با اینکه سال ۲۰۱۵ برای کمپانی برادران وارنر سال چندان موفقی نبوده،‌ افلک اعتقاد دارد که اوضاع در سال ۲۰۱۶ با این فیلم که توسط زک اسنایدر کارگردانی شده، کاملا فرق خواهد کرد:
مطمئن باشید که سال آینده این کمپانی سال بسیار موفقی را پشت سر خواهد گذاشت. آنها در حال حاضر با ساختن فیلم‌هایی بر اساس دنیای کمیک دی‌سی، در حال ساخت بزرگ‌ترین مجموعه در تاریخ صنعت سرگرمی هستند و آنها کم کم در حال بهره‌برداری از این فیلم‌ها هستند و شما به زودی خواهید دید که این فیلم‌ها به چه فیلم‌های بزرگی تبدیل خواهند شد.
در ادامه افلک درباره انتظارات بسیار زیاد طرفداران از این فیلم صحبت کرد و گفت:
وقتی صحبت از تحلیل کردن فیلم‌ها می‌شود، یک فرهنگ لذت بردن آنی بر جامعه ما حاکم است و همچنین جامعه ما عادت دارد که در گفتن نقاط مثبت و منفی یک محصول اغراق کند و این فشار را بر روی فیلم بسیار زیاد می‌کند. با تمام این اوصاف، عدم موفقیت فیلم بسیار ناراحت کننده خواهد بود.
فیلم Batman v Superman: Dawn of Justice در تاریخ ۲۵ مارس ۲۰۱۶ (۶ فروردین ۱۳۹۵) اکران خواهد شد. در این فیلم علاوه بر بن افلک، هنری کاویل در نقش سوپرمن وگل گدوت در نقش واندر وومن بازی خواهند کرد. نظر شما درباره سخنان افلک درباره فیلم چیست؟ منبع: IGN


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده