نویسنده: نادر امرایی
// چهار شنبه, ۴ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۱۵

معرفی بخش ۴۰ نفره جدید برای بازی Star Wars Battlefront

استودیو دایس امروز اعلام کرد که بسته الحاقی جدید رایگان Star Wars Battlefront که به زودی برای بازی منتشر خواهد شد، علاوه بر اضافه کردن یک نقشه جدید، یک حالت جدید ۴۰ نفره نیز به این بازی اضافه می‌کند. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.
کمپانی دایس،‌ سازنده بازی شوتر آنلاین Star Wars Battlefront امروز اعلام کرد که The Battle of Jakku، بسته الحاقی رایگان جدید بازی که به زودی منتشر می‌شود و با الهام از وقایع فیلم Force Awakens ساخته شده، علاوه بر نقشه‌ جدید، حالت جدید ۴۰ نفره‌ای به نام Turning Point نیز به بازی اضافه می‌کند.در این حالت جدید، سربازان اتحاد ربل باید پایگاه‌های سربازان امپراتوری گلکتیک را پیدا کرده و این پایگاه‌ها را به تصرف خود در بیاورند. برروی نقشه جاکو، ۳ پایگاه سربازان امپراتوری وجود دارد. با تصرف هریک از این سه پایگاه، زمان بیشتری به سربازان اتحاد ربل داده خواهد شد. هدف نهایی این بخش تحت کنترل در آوردن پایگاه سوم است. جایی که جنگ نهایی بین سربازان این اتحاد ربل و امپراتوری گلکتیک رخ می‌دهد. دایس در توضیح این بخش افزود که هرچه بازی جلوتر می‌رود، به دست گرفتن کنترل این پایگاه‌ها چالش برانگیزتر می‌شود. وقتی که سربازان ربل کنترل پایگاه را به دست گرفتند، سربازان امپراتوری نمی‌توانند پایگاه از دست رفته دوباره باز پس بگیرند. به دلیل ذات خاص این بخش، هر دو تیم برای موفقیت نیازمند استراتژی‌های خاصی هستند. دنیس بران‌وال،‌ طراح ارشد مراحل بازی درباره این حالت گفت:
فرض کنید که ۲۵ درصد باقی‌مانده تا سربازان ربل کنترل پایگاه را به دست بگیرند و امپراتوری گلکتیک توانسته آنها را مجبور به عقب‌نشینی کند. اینجا است که تیم امپراتوری باید تصمیم مهمی بگیرد. اینکه به دفاع کردن از این نقطه حساس ادامه دهد یا اینکه در جای دیگری از نقشه به دفاع کردن بپردازد.

دانلود ویدیو با رزولوشن SD 360p | دانلود ویدیو با رزولوشن HD 720p

همچنین ما در این حالت شاهد حضور وسایل نقلیه نیز هستیم. بازیکنان توانایی کنترل AT-ST ها و Airspeeder ها را دارند. بنا به گفته‌های دایس، نقش AT-STها کمی دفاعی‌تر خواهد بود. با اینکه در این حالت مبارزه بیشتر برروی زمین جریان دارد اما بازیکنان شاهد به وقوع پیوستن جنگ‌های هوایی نیز خواهند بود:
در تمام نقاط نقشه، چه زمین و چه هوا شما شاهد درگیری‌هایی خواهید بود. حتی شما باید مراقب قطعاتی که از‌ آسمان سقوط می‌کنند نیز باشید. همچنین در هر راند یک سوپر استار دیسترویر در این نقشه سقوط می‌کند!
بسته الحاقی Battle of Jakku در تاریخ ۱ دسامبر (۱۰ آذر) برای کسانی که بازی را پیش‌خرید کرده‌اند در دسترس قرار خواهد گرفت و بقیه بازیکنان می‌توانند یک هفته بعد یعنی در تاریخ ۸ دسامبر (۱۷ آذر) به این بسته الحاقی رایگان دسترسی داشته باشند. بازی Star Wars Battlefront در تاریخ ۱۷ نوامبر (۲۶ آبان) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی‌ منتشر شد و توانست در هفته اول انتشارش  صدر جدول فروش بازی‌های هفته انگستان را تصاحب کند. برای این بازی علاوه بر این بسته الحاقی رایگان، همچنین بسته‌های الحاقی متعددی عرضه خواهد شد که ۴ قهرمان و ۱۶ نقشه جدید بخشی از محتویات آن‌ها خواهند بود. همچنین اگر قصد تهیه و تجربه بازی را دارید، بهتر است راهنمای زومجی برای مبتدیان Star Wars: Battlefront را مطالعه کنید. [alert variation="alert-info"]اگر از علاقه‌مندان به بازی Star Wars Battlefront هستید، می‌توانید تمام مطالب و ویدیوهای مربوط به این بازی را در صفحه Star Wars Battlefront مشاهده کنید.[/alert] منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده