نویسنده: عارف حسین پور
// چهار شنبه, ۴ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۰۰

تصاویر همه‌ی مجله‌های موجود در بازی Fallout 4 منتشر شدند

در بازی Fallout 4 بازیکن‌ها می‌توانند با پیدا کردن و خواندن مجله‌های مختلف، قدرت‌های تازه‌ای بدست آورند. یافتن همه‌ی این مجله‌ها کار دشواری است، اما لااقل می‌توانید تصاویر آنها را در ادامه‌ی همین مطلب مشاهده کنید. با زومجی همراه باشید.
در مجموع ۹۸ شماره از ۱۱ مجله‌ی متفاوت در نقاط مختلف دنیای Fallout 4 وجود دارند که حالا تصاویر آنها از فایل‌های نسخه‌ی رایانه‌های شخصی این بازی استخراج و منتشر شده است. یکی از کاربران وبسایت Deviant Art به نام PlanK-69 تصاویر جلد تمام مجله‌ی‌های بازی را منتشر کرده که شامل چهارده شماره از مجله‌ی علمی-تخیلی Astoundingly Awesome Tales، ده شماره از مجله‌ی اسلحه‌شناسی Guns and Bullets و همچنین ده نسخه از مجله‌ی Wasteland Survival که تمام تصاویرش با دست کشیده شده‌اند می‌شود. همان‌طور که گفتیم با پیدا کردن این مجله‌ها، بازیکن‌ها می‌توانند قدرت‌های خود را ارتقا دهند؛ مثلا یکی از شماره‌های مجله‌ی Grognak می‌تواند ۵ درصد به قدرت بازیکن در نبردهای تن‌به‌تن اضافه نماید. در گالری زیر می‌توانید تصاویر مجله‌های مختلف Fallout 4 را ببینید. برای مشاهده‌ی تصاویر بیشتر باید به صفحه‌ی PlanK-69 در Deviant Art مراجعه کنید.

Astoundingly Awesome Tales

Covert Operations Manual

Grognak the Barbarian

Guns and Bullets

Live and Love

Massachusetts Surgical Journal

Tales of a Junktown Jerky Vendor

Tesla Science Magazine

Tumblers Today

Unstoppables

Wasteland Survival Guide

Fallout 4 در تاریخ ۱۹ آبان ۱۳۹۴ برای رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان منتشر شد. بتسدا در روز انتشار بازی ۱۲ میلیون نسخه از آن را در اختیار خرده‌فروشی‌ها قرار داد، اما مشخص نیست که دقیقا چه تعدادی به فروش رسیده است. با این حال در محبوب بودن Fallout 4 نزد بازیکن‌ها هیچ تردیدی وجود ندارد؛ اخیرا هم اعلام شد که این بازی رکورد بیشترین بازیکن هم‌زمان در شبکه‌ی استیم را که قبلا در اختیار GTA V بود پشت سر گذاشته است. [alert variation="alert-info"]اگر از علاقه‌مندان به بازی Fallout 4 هستید، می‌توانید تمام مطالب و ویدیوهای مربوط به این بازی را در صفحه Fallout 4 مشاهده کنید.[/alert] منبع: GameSpot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده