نویسنده: نادر امرایی
// چهار شنبه, ۴ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۰۰

احتمال حضور شخصیت «نیوت» در Alien 5

چندی پیش بود که کار ساخت قسمت پنجم فیلم بیگانه (Alien 5) که قرار است توسط نیل بلوم‌کمپ کارگردانی شود، تا اطلاع ثانوی به تعویق افتاد. حال مایکل بین، بازیگر نقش سرجوخه هیکس در باره این فیلم حرف‌هایی‌ زده است. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.
مایکل بین که در مجموعه فیلم‌های بیگانه نقش سرجوخه هیکس را بر عهده داراد، در اولین طرح‌های مفهومی‌ بیگانه ۵ که توسط بلوم‌کمپ منتشر شده بود، حضور داشت. وی اخیرا در مصاحبه‌ای که با و‌ب‌سایت آیکون آف فرایت انجام داده، درباره سیاست‌های استودیو در تأخیر فیلم و داستان کلی‌ قسمت پنجم بیگانه حرف‌هایی‌ زده است:
برای ما ایده اصلی‌ این است که طوری رفتار کنیم که دو فیلم بیگانه ۳ و ۴ اصلا ساخته نشده‌اند.
وی در ادامه درباره فیلم پرومته ۲ (که نامش به Alien: Covenant تغییر کرده است) که توسط ریدلی اسکات در حال ساخت است نیز صحبت‌هایی‌ کرد:
من می‌دانم که ریدلی اول قصد دارد کار ساخت فیلم خودش را به اتمام برساند و بعد در قسمت پنجم بیگانه به عنوان تهیه کننده اجرایی حضور داشته باشد و من خیلی‌ از این مساله هیجان زده هستم. من می‌دانم که تمرکز ریدلی در حال حاضر بر روی قسمت دوم فیلم پرومته است و مطمئن هستم که خود او و کمپانی فاکس قرن بیستم دوست ندارد فیلم نیل (بیگانه ۵) با فاصله زمانی‌ کمی‌ از پرومته ۲ اکران شود چون با اینکه این دو داستان از لحاظ زمانی‌ باهم هزاران سال فاصله دارند اما فضای موجود در دو فیلم به شدت شبیه به هم است.
Newt شخصین نیوت با بازی کری هن در کنار شخصیت ریپلی با بازی سیگورنی ویور در فیلم بیگانه ۱۹۸۶
در ادامه بین درباره برنامه‌های بلوم‌کمپ برای دمیدن جان تازه‌ای به این مجموعه صحبت کرد:
آنها قصد دارند من و شخصیت نیوت را به قسمت پنجم باز گردانند. با توجه به وقایع فیلم، شخصیت نیوت الان ۲۷ سال دارد و من مطمئن هستم تمام بازیگران زن هالیوود که در این بازه سنی‌ هستند دوست دارند که این نقش را بازی کنند. در حقیقت نیوت، جانشین شخصیت سیگورنی ویور خواهد شد و این کار باعث می‌شود که این مجموعه زنده نگه داشته شود و استودیو‌ها نیز از این فیلم پول در خواهند آورد. در نهایت هدف اصلی‌ ساخت فیلم کسب درآمد است. به همین دلیل هم است که ما فیلم‌هایی‌ مثل ترمیناتور ۷،۸،۹،۱۰ و سریع و خشمگین ۷،۸،۹ و ۱۰ را می‌بینیم.
ماه گذشته اعلام شد که ساخت فیلم Alien 5 به دلیل تداخل با فیلم پرومته ۲ تا اطلاع ثانوی به تعویق افتاده است. چندی پیش نیز بالاخره و پس از سه بار تغییر نام، مشخص شد که نام نهایی قسمت دوم پرومته Alien: Covenant خواهد بود . فیلم Alien: Covenant برای اکران در تاریخ ۶ اکتبر ۲۰۱۷ (۱۴ مهر ۱۳۹۶) برنامه‌ریزی شده است. منبع: IGN


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده