نویسنده: سعید نیکبخت
// سه شنبه, ۳ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۲۲:۰۰

صحبت های جی.جی آبرامز در رابطه با مشکلات فیلم Star Trek: Into Darkness

جِی.جِی آبرامز، کارگردان فیلم Star Trek: Into Darkness، از مشکلات این فیلم باخبر است و در صحبت‌های جدید خود، در این رابطه با طرفداران صحبت کرده است. با زومجی و اخبار سینما و تلویزیون همراه باشید.
آبرامز در صحبت‌های خود گفته است به‌خوبی از «عصبانیت و ناراحتی طرفداران» نسبت به عملکرد فیلم Star Trek: Into Darkness اطلاع دارد. وی حتی اعتراف کرده طرفداران نسبت به اعتراضاتی که به این فیلم وارد کردند کاملا حق داشتند:
گِره‌ها و سردرگمی‌های زیادی در رابطه با خشم کان (Wrath of Khan) در این فیلم وجود داشت.
آبرامز در ادامه صحبت‌های خود گفته است استفاده بیش از حد وی از lens flares (مکانیکی که نور را در سراسر لنز دوربین پخش می‌کند) که به‌شدت میان طرفداران بدنام است، در فیلم Star Wars: The Force Awakens هم استفاده شده است! بااین‌حال وی به طرفداران قول داده با استفاده از ابزار ویرایش فیلم، نوری که در لنز پخش می‌شود را به‌طور قابل‌توجهی کاهش داده است. درحالی‌که وی به‌دلیل روشن‌بودن دنیای فیلم Star Trek: Into Darkness از استفاده از این مکانیک در این فیلم دفاع کرده، اما به استفاده بیش از حد آن در فیلم Super 8 و اشتباهی که مرتکب شده اعتراف کرده است. آبرامز در انتهای صحبت‌های خود گفته طرفداران فیلم Star Wars: The Force Awakens باید منتظر اکران این فیلم و عملکرد این مکانیک در آن باشند. وقایع Star Wars: The Force Awakens، جدیدترین فیلم آبرامز، سی‌ سال پس از داستان فیلم بازگشت جدای (Return of the Jedi) اتفاق می‌افتد که در آن شاهد نسل جدیدی از قهرمان‌ها و شخصیت‌های منفی‌ خواهیم بود. بسیاری از شخصیت‌های معروف سه‌گانه اول مانند هریسون فورد هم در قسمت هفتم جنگ ستارگان حضور خواهند داشت. فیلم توسط جی جی آبرامز کارگردانی می‌شود و ستارگانی همچون هریسون فورد، مارک همیل، کری فیشر، آدام درایور، دیزی ریدلی،جان بویگا، اسکار ایزاک، لوپیتا انیونگو، اندی سرکیس، دامنال گلیسون، آنتونی دنیلز، پیتر می‌هیو و مکس فون سیدو در آن‌ به ایفای نقش پرداخته‌اند. تهیه کنندگان فیلم، کتلین کندی، جی جی آبرامز و برایان برک هستند. فیلمنامه فیلم نیز توسط لاورنس کاسدان، جی جی آبرامز و مایکل آرندت نوشته شده است. منبع: PolyGon


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده