نویسنده: محمد رستمی
// سه شنبه, ۳ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۳۰

پوستر فصل ششم «بازی تاج و تخت» حقایق زیادی را فاش می‌کند

روز گذشته پوستر فصل ششم سریال Game of Thrones  در اینترنت پخش شد که بخش‌هایی از این سریال را اسپویل می‌کند. در ادامه مطلب با زومجی همراه باشید تا با اتفاقات احتمالی فصل ششم آشنا شوید.

این متن حاوی اسپویل می‌باشد و ممکن است بخش‌هایی از داستان را لو بدهد.

طرفداران سریال‌های تلویزیونی که در مورد پیچ و تاب سریال‌ مورد علاقه‌شان  نظریه‌ ندهند و پیش‌بینی نکنند که نمی‌شود نام طرفدار رویشان گذاشت! قطعا بارها این اتفاقات برای شخصیت‌های اصلی سریال‌های مختلفی همچون Walking Dead  و Games of Thrones رخ داده است و بارها مرگ شخصیت‌های فیلم‌های مختلف پیش‌بینی شده است. حال امروز دوباره نوبت به سریال Games of Thrones رسیده است. تیزر پوستر فصل ششم این سریال رونمایی شده است تا باز هم به شایعات این سریال دامن بزند! پوستر، تصویر جان اسنو را نشان می‌دهد که احتمال حضور کیت هرینگتون در فصل بعدی سریال را بیشتر می‌کند، احتمالا جان اسنو طبق معمول یکی از بازیگران اصلی فصل ششم خواهد بود. جان اسنو آخرین بار در سکانس نهایی فصل پنجم در حالی که خائن خوانده می‌شد به طرز وحشتناکی مورد اصابت ضربات چاقو قرار گرفت. Game-of-thrones-season-6 قسمت آخر فصل پنجم سریال Games of Thrones همچنان در حال ثبت بیشترین رکورد پخش است  و در ماه سپتامبر (شهریور) موفق به کسب بیشترین جایزه یک سریال در یک سال شد، این قسمت موفق شد  ۱۲ جایزه امی دریافت کند. هفته گذشته ایان مک‌شین، بازیگر فصل بعدی سریال بازی تاج و تخت در مصاحبه‌ایی جزئیاتی در مورد نقش خود فاش کرد. او در این باره گفت:
من مسئول بازگرداندن شخصی به فیلم هستم که فکر می‌کردید هرگز او را نخواهید دید.
این سریال تا کنون شخصیت‌های زیادی را به کام مرگ کشانده است، پس مشخص نیست کدامشان توسط ایان مک‌شین به سریال باز خواهد گشت، اما احتمال می‌رود این شخص جان اسنو باشد! فصل ششم Game of Thrones  آپریل ۲۰۱۶ (اردیبهشت ماه ۱۳۹۵) به روی آنتن خواهد رفت. منبع: GameSpot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده