نویسنده: عارف حسین پور
// سه شنبه, ۳ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۳۰

اطلاعات تازه‌ای از بازی موبایلی Futurama منتشر شد

اوایل سال جاری میلادی بود که یک بازی موبایلی جدید از سری Futurama معرفی شد. حالا کمپانی فاکس دیجیتال اینترتینمنت و استودیوی آلمانی ووگا جزییات بیشتری از این بازی را منتشر کرده‌اند.
در این بازی جدید که Futurama: Game of Drones نام دارد، بازیکن‌ها طی یک ماجراجویی با ساکنین «سیاره‌ی اکسپرس» همراه می‌شوند و در یک جنگ تجاری نابرابر علیه شیطانی به نام «مامکو» شرکت می‌کنند. استودیوی ووگا طی مطلبی که دیروز در وبسایتش منتشر کرد درباره‌ی این بازی نوشت:
هنگام تحویل دادن کالاهای خطرناک در مکان‌هایی مخوف و در شرایطی دشوار و حساس، بازیکن‌ها در حالی که به ماجراجویی در محیط‌های مشهور دنیای Futurama می‌پردازند، گروهی از ربات‌های حمل کالا را برای حل پازل‌های دشوار به هم متصل می‌کنند.
Futurama ووگا برای اینکه داستان Game of Drones هیچ کم و کاستی نداشته باشد از نویسندگان بزرگی مثل دیو گراسمن (نویسنده‌ی Secret of Monkey Island و The Wolf Among Us) و جاناتان مایرز (نویسنده‌ی Game of Thrones: Ascent) استفاده کرده است. همچنین نام پاتریک ام ورون، نویسنده و تهیه‌کننده‌ی سری Futurama نیز در میان سازندگان بازی دیده می‌شود. سایر بازی‌های موبایلی که تاکنون از روی مجموعه‌های فاکس ساخته شده‌اند The Simpsons: Tapped Out (از شرکت الکترونیک آرتس) و Family Guy: The Quest for Stuff (ساخته‌ی استودیوی تاینی‌کو) هستند که هر دو از مدل تجاری رایگان (Free-to-Play) استفاده می‌کنند و احتمال می‌رود که Game of Drones نیز به همین شکل عرضه شود. ضمن اینکه تاریخ انتشار بازی هنوز مشخص نشده است. این اولین بازی ویدئویی از سری Futurama نیست؛ در سال ۲۰۰۳ هم یک سکوبازی سه‌بعدی از این مجموعه برای کنسول‌های ایکس‌باکس و پلی‌استیشن 2 منتشر شده بود. منبع: GameSpot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده