نویسنده: نادر امرایی
// دوشنبه, ۲ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۵۹

تماشا کنید: بسته‌ی الحاقی فیلم «بتمن علیه سوپرمن» برای بازی Arkham Knight

چندی پیش راک‌استدی، سازنده‌ی بازی Batman Arkham Knight، اطلاعاتی‌ از بسته‌ی الحاقی فیلم بتمن علیه سوپرمن: طلوع عدالت را برای این بازی منتشر کرده بود؛ حال این کمپانی، جزییات تازه‌ای از این بسته‌ی الحاقی را ارائه کرده است که در ادامه‌ می‌توانید این جزییات و همچنین ویدئوی مربوط به آن را در زومجی مشاهده کنید.
چند روز پیش حساب رسمی‌ توییتر فیلم بتمن علیه سوپرمن، با انتشار عکسی‌، از بت‌موبیلی که در فیلم استفاده شده و قرار است برای بازی بتمن: شوالیه‌ی ارکام در قالب یک بسته الحاقی منتشر شود، رونمایی کرد. Batman V Superman Batmobile Arkham Knight علاوه بر عکس بالا، صفحه رسمی‌ یوتیوب بازی نیز با انتشار ویدئویی، این ماشین جدید را در بازی به طرفداران نشان داد. در ویدئوی زیر از دقیقه‌ی ۴:۰۵ می‌توانید این بت‌موبیل را ببینید. همچنین از دقیه ۶:۲۴ شما می‌توانید لباس جدید بتمن را که در این بسته الحاقی وجود دارد، از نمایی نزدیک مشاهده کنید.

|

در راستای دیگر اخبار مربوط به بازی، چندی پیش و پس از مشکلات فراوانی که این بازی بر روی رایانه‌های شخصی داشت، Arkham Knight دوباره بر روی استیم قرار گرفت اما مشکلات بازی کماکان پابرجا بودند و به همین دلیل کمپانی برادران وارنر،‌ ناشر بازی، به طرفداران این نسخه از بازی اعلام کرد که می‌توانند پول خود را پس بگیرند.

بر خلاف نسخه‌ی پی‌سی، این بازی برروی کنسول‌های نسل هشتمی عملکرد بسیار خوبی داشت و توانست از زومجی نمره بسیار خوب ۹ را دریافت کند. همچنین اگر تاکنون بازی را تهیه نکرده‌اید، می‌توانید پس از تماشای بررسی ویدیویی بازی، به تماشای نیم‌نگاه بازی بپردازید تا هرچه بیشتر با فضای آن آشنا شوید.

منبع: Game Informer


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده