نویسنده: نادر امرایی
// دوشنبه, ۲ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۳۰

نویسنده Transformers سرپرست اتاق نویسندگان دو فیلم G.I. Joe و Micronauts شد

آکیوا گلدزمن، قرارداد سرپرستی اتاق نویسندگان دو فیلم G.I. Joe و Micronauts را امضا کرد. هزبرو و پارامونت، به دلیل تجربه موفقی‌ که در مجموعه ترنسفورمرها با گلدزمن داشتند، وی را به این سمت برگزیدند. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

بنا به گزارش ددلاین، آکیوا گلدزمن، یکی‌ از نویسندگان مجموعه ترنسفورمرها، سرپرستی اتاق نویسندگان دو فیلم G.I. Joe و Micronauts را بر عهده گرفت. دلیل انتخاب وی، تجربه خوب دو کمپانی هزبرو و پارامونت در همکاری با گلدزمن در گسترش دنیای سینمایی ترانسفورمر‌ها بود. در ادامه این خبر اعلام شد که به دلیل سمت جدید گلدزمن، وی فیلمنامه ترنسفورمر‌های ۵ را نخواهد نوشت. همچنین به نظر می‌رسد پارامونت در حال مذاکره برای اضافه کردن افرادی مانند آرت مارکوم و مت هالووی (نویسندگان مرد آهنی (Iron Man)) و کن نولان (نویسنده سقوط شاهین سیاه (Black Hawk Down)) به اتاق نویسندگان این دو فیلم است. تمامی این افراد پیش از این سابقه‌ی همکاری در اتاق نویسندگان مجموعه فیلم‌های ترانسفورمر‌ها را داشتند. در ادامه، ددلاین افزود که این انتخاب‌ها توسط پارامونت، هزبرو، مایکل بی، استیون اسپیلبرگ و دو تهیه کننده معروف این مجموعه‌ها یعنی لورنزو دی بوناونتورا و دن مورفی صورت گرفته است. ایده اصلی‌ پشت اتاق نویسندگان، رسیدن به نکات داستانی جدید توسط همکاری خلاق بین نویسندگان است. استفاده از این روش بیشتر در سریال‌های تلویزیونی دیده می‌شود. گروه نویسندگان در اتاقی‌ دور هم جمع می‌شوند و سعی‌ می‌کنند با توجه به تاریخچه‌ی مجموعه و هم‌فکری هم، داستان جدیدی برای فیلم بنویسند. این روش پیش از این نیز در مجموعه فیلم‌های ترانسفورمر‌ها جواب داده بود و افراد سرشناسی‌ مانند رابرت کرکمن خالق سریال مرده متحرک و زک پن، یکی‌ از نویسندگان X-Men: The Last Stand در آن‌ مجموعه همکاری داشتند. پیش از این نیز گلدزمن در مصاحبه‌ای که با وب‌سایت ای‌جی‌ان انجام داده بود درباره تجربه خودش در اتاق نویسندگان مجموعه ترنسفورمرها به این وب‌سایت اینگونه گفته بود:

همکاری در اتاق نویسندگان مجموعه ترنسفورمرها واقعا یکی‌ از لذت بخش‌ترین تجربه‌های زندگی‌ من بود. ما خیلی‌ خوش شانس بودیم که با چنین افراد خوب و با استعدادی فرصت همکاری را داشتیم.

هنوز هیچ تاریخی‌ برای اکران فیلم‌های G.I. Joe و Micronauts اعلام نشده است. Transformers 5 نیز در سال ۲۰۱۶ میلادی اکران خواهد شد. منبع: IGN


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده