نویسنده: نادر امرایی
// دوشنبه, ۲ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۰۰

مایک ایبارا: اجرای بازی‌‌های ایکس‌باکس بر روی ایکس‌باکس وان بسیار چالش‌برانگیز خواهد بود

چندی پیش فیل اسپنسر، رئیس ایکس‌باکس درباره‌ی اجرای بازی‌های اولین ایکس‌باکس بر روی ایکس‌باکس وان گفته بود که ابتدا باید قابلیت Backwards Compatibility کنسول ایکس‌باکس 360 تکمیل شود. اخیرا مایک ایبارا نیز در این باره صحبت‌هایی‌ کرده است. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.
مایک ایبارا، مدیر بخش برنامه‌ریزی‌های ایکس‌باکس و ویندوز اخیرا گفت که اجرای بازی‌های ایکس‌باکس بر روی ایکس‌باکس وان کار بسیار چالش بر انگیزی خواهد بود، اما تیم آنها عاشق چالش‌های مختلف است:
ما در حال حاضر برنامه‌ای‌ برای قرار دادن  قابلیت اجرای بازی‌های ایکس‌باکس بر روی ایکس‌باکس وان نداریم و تمرکز خود را بر روی هرچه بهتر کردن اجرای بازی‌های ایکس‌باکس 360 بر روی این کنسول گذاشته‌ایم اما هیچ چیز غیر ممکن نیست. مسلما این کار بسیار چالش برانگیز خواهد بود. حتی همین اجرای بازی‌های ایکس‌باکس 360 بر روی کنسول ایکس‌باکس وان نیز فوق‌العاده کار سختی بود و مسلما اگر ما بخواهیم قابلیت اجرای بازی‌های ایکس‌باکس را بر روی ایکس‌باکس وان فراهم کنیم، بسیار سخت‌تر خواهد بود. ما خیلی‌ خوشبخت هستیم که چنین تیم فوق‌العاده‌ای از مهندسان داریم که با تمام وجود به استقبال چالش‌های مختلف می‌روند و من مطمئن هستم که آنها با آغوش باز از این چالش جدید استقبال خواهند کرد.
مسلما ایکس‌باکس بازی‌های بسیار بزرگ و خوبی‌ دارد که طرفداران دوست دارند آنها را بر روی کنسول نسل هشتمی مایکروسافت تجربه کنند؛ اما باید صبر کنیم و ببینیم آیا تیم ایکس‌باکس می‌تواند از عهده‌ی این کار بربیاید یا خیر. نظر شما درباره این قابلیت چیست؟ منبع: Dualshockers


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده