نویسنده: نادر امرایی
// یکشنبه, ۱ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۰۰

مایک ایبارا: قابلیت استریم بازی‌های ایکس‌باکس وان بر روی ویندوز 10 فوق‌العاده محبوب است

هنگامی که مایکروسافت قابلیت استریم بازی‌های ایکس‌باکس وان بر روی ویندوز ۱۰ را معرفی‌ کرد، بسیاری در باره موفقیت این قابلیت شک داشتند اما به نظر می‌رسد بنا به گفته‌های مایک ایبارا، این قابلیت بسیار بین کاربران محبوب است. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.
مایک ایبارا، مدیر بخش برنامه‌ریزی‌های ایکس‌باکس و ویندوز، در مصاحبه‌ای که با پادکاست اینر سیرکل انجام داد درباره قابلیت استریم بازی‌های ایکس‌باکس وان بر روی ویندوز ۱۰ صحبت‌هایی‌ کرد و اعلام کرد که این ویژگی‌ در بین کاربران به یک ویژگی‌ بسیار محبوب تبدیل شده است:
استریم بازی‌ها تبدیل به یکی‌ از ویژگی‌های بسیار محبوب ویندوز ۱۰ شده است. من باید با شما روراست باشم، هنگامی که ما در حال ساخت این ویژگی‌ بودیم من از خودم پرسیدم که واقعا چند نفر از این قابلیت استفاده خواهند کرد و الان می‌بینم که این ویژگی‌ به یکی‌ از ویژگی‌های محبوب بین کاربران تبدیل شده است. اینکه افراد مختلف می‌توانند بازی‌های ایکس‌باکس وان خود را بر روی رایانه‌ی شخصی‌ یا دستگاه‌هایی‌ که از سیستم عامل ویندوز ۱۰ استفاده می‌کنند، اجرا کنند برای کاربران بسیار خوب و کاربردی است. من از این موضوع بسیار خوشحال هستم که استریم بازی‌ها اینقدر بین کاربران محبوب شده است.
پیاده‌سازی بدون نقص این ویژگی‌ توسط مایکروسافت نیز بسیار به محبوب شدن قابلیت استریم بازی‌ها کمک کرده است و ما بی‌صبرانه منتظر این هستیم تا ببینیم مایکروسافت برای گسترش دادن این تکنولوژی چه برنامه‌هایی در سر دارد. نظر شما در این‌باره چیست؟ آیا شما از این قابلیت بر روی لپ‌تاپ یا رایانه شخصی‌ خود استفاده می‌کنید؟ منبع: Dualshockers


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده