نویسنده: افشین پیروزی
// یکشنبه, ۱ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۱۵

تل‌تیل گیمز ساخت فصل دوم بازی Game of Thrones را تایید کرد

پس از اتمام فصل نخست سری بازی‌های سریالی Game of Thrones با انتشار قسمت ششم، تل‌تیل گیمز رسما ساخت فصل دوم این بازی را نیز تایید کرد. با جزییات خبر همراه زومجی باشید.
کِوین برنر، مدیر‌عامل استودیوی تل‌تیل گیمز، پس از اتمام فصل اول بازی «بازی تاج و تخت» با انتشار قسمت The Ice Dragon، در مصاحبه‌ای ساخت فصل دوم را رسما تایید کرد:
پس از رونمایی بازی در سال ۲۰۱۳، اعلام کردیم که ساخت مجموعه Game of Thrones طی‌سال‌های آتی و با همکاری کانال اچ‌بی‌او (HBO) صورت خواهد گرفت. حال مفتخرم اعلام کنم که فصل دوم این بازی ساخته خواهد شد و در حال حاضر نیز در دست ساخت است.
تایید ساخته شدن فصل دوم بازی Game of Thrones یک مساله کاملا قابل پیش‌بینی بود. چرا که اولا وسعت و محبوبیت سریال اصلی زمینه خوبی برای ساخت بازی به شمار می‌رود و همچنین داستان در فصل اول به شکلی پایان یافت که برای پاسخ به برخی سوالات، نیاز به ساخت قسمت‌های بعدی است. البته تایید ساخته شدن فصل دوم این بازی، موجی از اعتراضات طرفداران تل‌تیل گیمز را نیز در پی داشت. چرا که این افراد معتقدند تل‌تیل پیش‌ از این‌که دنبال ساخت ادامه بازی تاج و تخت باشد، باید مجموعه‌های اصلی خودش را مثل Tales from the Borderland و The Wolf Among Us ادامه می‌داد که پس از پایان فصل اولشان، هنوز خبری در مورد ساخت یا عدم ساخت فصل‌های بعدی این مجموعه‌ها منتشر نشده است. منبع: Destructoid


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده