نویسنده: عارف حسین پور
// یکشنبه, ۱ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۰۰

انتشار بازی Bombshell تا سال ۲۰۱۶ به تاخیر افتاد

Bombshell، بازی تیراندازی ایزومتریک شرکت تری‌دی ریلمز با تاخیر مواجه شد. بر اساس مطلبی که در سایت استیم منتشر شده، این بازی اواخر ماه ژانویه‌ی ۲۰۱۶ عرضه خواهد شد. برای اطلاع از جزییات این خبر با زومجی همراه باشید.
طبق اطلاعات منتشر شده در استیم، استودیوی اینترسپتور، سازنده‌ی Bombshell، هنوز نتوانسته تمام باگ‌های این بازی را برطرف کند و به همین دلیل انتشار آن را به تعویق انداخته است. این استودیو اعلام کرد:
با اینکه اعلام این موضوع ناراحت کننده است، ولی ما تصمیم گرفتیم که تاریخ انتشار بازی را مقداری تغییر دهیم. این مسئله به ما زمان می‌دهد تا بتوانیم ایرادات بازی را برطرف کنیم. ما بسیار خوشحالیم که با چنین شُرکای با درایتی در تری‌دی ریلمز کار می‌کنیم که از تفکرات و خلاقیت ما حمایت می‌کنند. همه‌ی ما می‌خواهیم که این بازی هر چه زودتر به دست شما برسد و از حمایت‌های بی‌وقفه‌ی شما سپاگزاریم.
Bombshell که با همکاری اینترسپتور و تری‌دی ریلمز ساخته می‌شود ابتدا قرار بود در سال ۲۰۱۵ منتشر شود اما حالا انتشار آن به اوایل سال آینده‌ی میلادی موکول شده است. داستان بازی در مورد شلی بامبشل هریسون، مامور خنثی کننده‌ی بمب است که از یک بازوی مکانیکی پیشرفته نیز بهره می‌برد و باید طی ماموریتی خطرناک، زمین را نجات دهد. bombshell استودیوی اینترسپتور اعلام کرده که Bombshell در دو نسخه‌ی معمولی و ویژه (Digital Deluxe Edition) عرضه خواهد شد. نسخه‌ی ویژه‌ی بازی ۴۰ دلار ارزش دارد (۵ دلار بیشتر از نسخه‌ی معمولی) و شامل آهنگ‌ها و تصاویر هنری دیجیتالی از بازی خواهد بود؛ ضمنا بازیکن‌ها می‌توانند با تهیه‌ی این نسخه یک نقشه‌ی بزرگ از محیط‌های بازی را در اختیار داشته‌ باشند. هنوز هیچ اطلاعاتی درباره انتشار بازی روی پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان منتشر نشده است. سال گذشته شایعه شده بود که اینترسپتور و تری‌دی ریلمز بر روی یک بازی جدید از مجموعه‌ی Duke Nukem مشغول به کار هستند که دارای سبک تیراندازی ایزومتریک خواهد بود، اما دعوای حقوقی با استودیوی گیرباکس بر سر مالکیت مجموعه‌ی Duke Nukem منجر به لغو شدن پروژه‌ی ساخت این بازی شد. منبع: IGN


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده