نویسنده: عارف حسین پور
// شنبه, ۳۰ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۰۰

جورج لوکاس: The Force Awakens چیزی نیست که من برای «جنگ‌ ستارگان» می‌خواستم

درباره‌ی داستان فیلم Star Wars: The Force Awakens اطلاعات زیادی در دست نیست، اما به تازگی جورج لوکاس، خالق مجموعه‌ی جنگ ستارگان اعلام کرده که داستان این فیلم با آنچه او برای این مجموعه در ذهن داشته متفاوت است.
لوکاس در گفتگو با وبسایت CBS News گفت چیزی که او برای مجموعه‌ی حماسی جنگ ستارگان پیش‌بینی می‌کرد، شبیه سریال‌های خانوادگی بود. گویا کمپانی دیزنی ایده‌های لوکاس را شنیده، اما مسیر دیگری را برای مجموعه‌ی جنگ ستارگان در پیش گرفته است. لوکاس توضیح داد:
مسئله‌ی اصلی این است که آنها داستان‌ها را دیدند و گفتند: «ما می‌خواهیم چیزی برای طرفداران بسازیم.» من گفتم: «فقط می‌خواهم داستان چیزهایی را که اتفاق افتاده‌اند تعریف کنم. این در مورد نسل‌ها و مسائل مربوط به پدرها، پسرها و پدربزرگ‌ها است. این یک سریال خانوادگی است. آنها درک نمی‌کنند که این درباره‌ی مسائل خانواده است، نه در مورد سفینه‌های فضایی. به این ترتیب آنها تصمیم گرفتند که از این داستان‌ها استفاده نکنند و کار خودشان را انجام دهند.
The Force Awakens اولین فیلم اصلی از مجموعه‌ی جنگ ستارگان است که جورج لوکاس نظارت مستقیمی روی آن ندارد. لوکاس می‌گوید که دیزنی از ابتدا تمایلی برای همکاری با او نداشت؛ ضمن اینکه ایده‌های او و دیزنی در تضاد با هم بودند و این شرکت نمی‌خواست نظارت لوکاس روی پروژه‌ی The Force Awakens را بپذیرد. دیزنی در سال ۲۰۱۲ با پرداخت ۴ میلیارد دلار، مجموعه‌ی جنگ ستارگان را از لوکاس خریداری کرد. این شرکت اخیرا اعلام کرد که قصد دارد تا هر سال یک فیلم از این مجموعه‌ی پرطرفدار را منتشر کند. Star Wars: The Force Awakens هفتمین فیلم از سری اصلی جنگ ستارگان است که جی‌جی آبرامز آن را کارگردانی می‌کند. این فیلم ماه آینده در سینماها اکران خواهد شد. منبع: GameSpot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده