نویسنده: محمد رستمی
// جمعه, ۲۹ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۲۱:۰۰

درآمد حاصل از پرداخت‌های درون برنامه‌ایی Halo 5 از ۷۰۰ هزار دلار گذشت

سیستم پرداخت‌های درون‌برنامه‌ایی بازی Halo 5: Guardians روز به روز بین هوادارن محبوب‌تر می‌شود. مایکروسافت امروز اعلام کرد درآمد حاصل از فروش بسته‌های REQ بازی، به ۷۰۰ هزار دلار رسیده است. برای جزئیات بیشتر در ادامه مطلب با زومجی همراه باشید.
همان‌طور که پیش‌تر اعلام شد این درآمد به جایزه مسابقات قهرمانی جهان هیلو اختصاص داده خواهد شد و با این حساب، جایزه این مسابقات از یک میلیون دلار به ۱.۷ میلیون دلار افزایش پیدا کرد. به نظر می‌رسد درآمد‌های به دست آمده از بخش پرداخت‌های درون‌برنامه‌ای هیلو از ۷۰۰ هزار دلار بیشتر باشد زیرا تنها بخشی از درآمدهای بسته‌های REQ بازی به جایزه مسابقه قهرمانی جهان هیلو اختصاص داده خواهد شد. متاسفانه درصد میزان درآمدی که مایکروسافت از فروش این بسته‌ها برای خود نگاه می‌دارد مشخص نیست. حال این آمار نشان دهنده آن است که پرداخت‌های درون برنامه‌ای هیلو ۵ شروع بسیار خوبی داشته است و این خبر خوبی برای کسانی است که در مسابقات قهرمانی جهان هیلو شرکت می‌کنند. مایکروسافت همچنین اعلام کرد که به زودی و با شروع سری مسابقات جهانی هیلو به مدت محدودی  پوسته‌های سلاح و زره جدیدی را از طریق بسته‌های REQ در دسترس کاربران قرار خواهد داد. 2967782-magnum بسته‌ مورد بحث که تصویر آن را در بالا مشاهد می‌کنید شامل محتویات زیر خواهد بود:
  • کلاه‌خود اتلون HCS
  • زره اتلون HCS
  • پوسته اسالت رایفل HCS
  • پوسته مگنوم HCS
  • نشان HCS
علاوه بر اینها مایکروسافت اطلاعاتی در مورد زمان آغاز و نحوه شرکت در مسابقات نیز ارائه کرد. طبق گفته‌ها ۱۶ تیم از آمریکای شمالی، استرالیا، نیوزیلند، اروپا، خاورمیانه، آفریقا و آمریکای لاتین در فینال این مسابقات که از ماه مارس سال آینده میلادی آغاز خواهد شد، حضور پیدا می‌کنند. مسابقات انتخابی نیز از ۶ دسامبر (۱۵ آذر) و از طریق سرویس ایکس‌باکس لایو و به صورت حضوری انجام خواهد گرفت. اطلاعات دقیقی در مورد نحوه ثبت نام و حضور در مسابقات و تاریخ دقیق آنها در وب‌سایت مسابقات هیلو وجود دارد. هیلو ۵‌ در تاریخ ۲۷ اکتبر (۵ آبان) به صورت انحصاری برای کنسول ایکس‌باکس وان منتشر شد و توانست به فروشی معادل با ۴۰۰ میلیون دلار دست پیدا کند. استودیو ۳۴۳ برنامه‌های زیادی برای ارائه محتواهای مختلف برای بازی دارد و در هفته جاری اولین بسته الحاقی رایگان بازی با نام Battle of Shadow and Light برای بازی منتشر شد. منبع: GameSpot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده