نویسنده: نادر امرایی
// جمعه, ۲۹ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۱۵

تماشا کنید: تریلر جدید سینمایی بازی Just Cause 3 مانند تبلیغ یک فیلم اکشن است!

تریلر سینمایی جدیدی از Just Cause 3، بازی جهان‌آزاد استودیو آوالانچ منتشر شد. این تریلر توسط استودیو ژاپنی ویژوال ورکز که یک استودیو فرعی از اسکوئر انیکس است ساخته شده است. با زومجی و تماشای این تریلر همراه باشید.
امروز تریلر سینمایی جدیدی از بازی Just Cause 3 منتشر شد. این تریلر توسط استودیو ژاپنی ویژوال ورکز که یک استودیو فرعی از کمپانی اسکوئر انیکس است ساخته شده است. این استودیو، سابقا وظیفه ساخت تریلرهای سینمایی برای سری Final Fantasy را بر عهده داشته است. در زیر می‌توانید این تریلر را مشاهده کنید:

|

بازی Just Cause 3 در تاریخ ۱ دسامبر (۱۰ آذر) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی‌ منتشر خواهد شد. در راستای دیگر اخبار مربوط به این بازی، چندی پیش استودیو آوالانچ اعلام کرد که آنها قصد داشتند بخش چند نفره‌ای برای بازی قرار بدهند اما در نهایت فعلا از این تصمیم منصرف شدند. علاوه بر این چندی پیش سازنده بازی اعلام کرده بود که این بازی بر روی پلی‌استیشن 4 با رزولوشن 1080p و بر روی ایکس‌باکس وان با رزولوشن 900p اجرا خواهد شد. اگر می‌خواهید با قسمت سوم این بازی بیشتر آشنا شوید، پیشنهاد می‌کنیم حتما پیش‌نمایش Just Cause 3 را در زومجی مطالعه کنید. نظر شما درباره این تریلر سینمایی جدید چیست؟ منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده