نویسنده: سعید نیکبخت
// دوشنبه, ۱۱ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۱۵

بازی Need For Speed با رزولوشن 900p بر روی ایکس باکس وان اجرا می شود

براساس آنالیز گرافیکی انجام‌ شده روی بازی Need For Speed، مشخص شده قسمت جدید این مجموعه با رزولوشن 900p بر روی کنسول ایکس باکس وان اجرا می شود. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.
به‌لطف سرویس EA Access، بازی Need For Speed این بازی هفته گذشته در اختیار کاربران این سرویس که تنها بر روی ایکس‌باکس وان وجود دارد قرار گرفت. نرخ فریم بازی Need For Speed بر روی ایکس‌باکس وان در «اکثر مواقع» ۳۰ است. با این حال زمانی که بازی را به صورت آنلاین استریم خواهید کرد، احتمالا شاهد اُفت‌فریم خواهید بود:
فریم‌رِیت و عملکرد تکنیکی بازی بر روی ایکس‌باکس به اندازه‌ای که در نظر داشتید ثابت و پایدار نیست. برخی‌اوقات نرخ‌فریم بازی تا ۲۵ الی ۲۳ سقوط می‌کند و لذت شما را از تجربه بازی کاهش می‌دهد. این مشکلات در زمان بارگذاری و استریم بازی بیشتر ظاهر می‌شوند. با این حال عملکرد کلی به شکلی نیست که نتوان بازی را انجام داد. با این حال زمانی‌که در حال مسابقه‌دادن هستید، برخی‌اوقات شاهد این افت‌فریم‌ها هستید که می‌توانید به‌صورت کامل آن‌ها را حس کنید. لازم به‌ذکر است که عملکرد کلی نرخ‌فریم اجرایی بازی از Need For Speed: Rivals بهتر است و اکثر مواقع، به بازیکنان ۳۰ فریم ثابت و روان را ارائه خواهد داد.
جدا از نرخ‌فریم بازی، در این آنالیز گرافیکی مشخص شده گرافیک بازی نسبت به بازی Need For Speed: Rivals که در سال ۲۰۱۳ منتشر شد، «به‌شدت بالاتر» رفته است. از بهینه‌سازی‌های انجام شده روی گرافیک بازی می‌توان به سیستم نورپردازی شگفت‌انگیز، عنصر دود و تکنیک گرافیکی موشِن‌بلور بازی اشاره کرد. Need-for-Speed-3 تا زمان انتشار رسمی بازی Need For Speed، نمی‌توان در رابطه با عملکرد فنی نسخه پلی‌استیشن 4 آن صحبت کرد. با این حال باید منتظر ماند و دید که آیا نسخه پلی‌استیشن 4 بازی Need For Speed هم دارای این مشکلات خواهد بود یا خیر. بازی Need For Speed در تاریخ چهاردهم آبان ماه سال جاری برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4 و  ایکس‌باکس وان عرضه خواهد شد. نسخه رایانه‌های شخصی بازی با تاخیری که در آن وارد شد، قرار است بهار سال ۲۰۱۶ منتشر شود. براساس صحبت‌های سازندگان، دلیل این تاخیر بهینه‌سازی گرافیکی بازی و نامحدود کردن نرخ‌فریم اجرایی آن بوده است. همان‌طور که حتما اطلاع دارید، برای تجربه بازی Need For Speed باید به صورت دائم به اینترنت متصل باشید. شما همچنین در زومجی می‌توانید توضیحات سازندگان در رابطه با دلیل اصلی این کار را جویا شوید. علاوه براین، همچنین می‌توانید تریلر زمان عرضه و لیست موسیقی‌های بازی Need For Speed را هم مشاهده و پس از یک سال استراحت، خود را آماده تجربه قسمت جدید این مجموعه قدیمی کنید. منبع: VideoGamer


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده