نویسنده: آرش رستمی
// دوشنبه, ۱۱ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۱۵

نظر رئیس بازاریابی ایکس‌باکس درباره پلتفرم NX و رقابت با نینتندو

کمپانی نینتندو آن‌قدر NX، پلتفرم گیمینگ بعدی‌اش، را در پستو نگه داشته و در همین حال آن‌چنان از این محصول تعریف و تمجید کرده که دیگر کم‌کم دارد صدای رقبای‌اش را درمی‌آورد. با زومجی همراه باشید تا نظر رئیس بازاریابی ایکس‌باکس را در مورد NX بخوانید.
نینتندو امید زیادی به پلتفرم گیمینگ NX بسته و سعی می‌کند تا خبر مهمی از آن به بیرون درز نکند. در حالی که بنا به گزارش‌های منتشر شده، کیت‌های توسعه‌دهندگان نرم‌افزاری این محصول از مدتی قبل به دست بازی‌سازها رسیده، تاتسومی کیمیشیما، رئیس نینتندو، در رابطه با این سیستم به گفتن عباراتی مانند «تجربه‌ای کاملاً جدید» بسنده می‌کند. همین امر باعث شده تا کمپانی‌های رقیب چندان به اظهارنظرهای رسمی درباره‌ی Nintendo NX و قابلیت‌های‌اش علاقه‌ای نداشته باشند. در این میان، آرون گرینبرگ (Aaron Greenberg)، رئیس بخش بازاریابی ایکس‌باکس، به‌تازگی طی گفت‌وگویی با ونچربیت به اظهارنظری کوتاه درباره‌ی NX و رقابت‌های آتی با نینتندو پرداخته است. گرینبرگ در پاسخ به این پرسش‌ها که آیا وی تأثیر پلتفرم گیمینگ بعدی نینتندو را بر کنسول‌های بازی نگران‌کننده می‌داند یا خیر و اینکه واکنش مایکروسافت نسبت به این موضوع چه خواهد بود، گفت:
درست نمی‌دانم که نینتندو مشغول انجام چه کاری است. من هم همان شایعات و صحبت‌هایی را می‌شنوم که شما می‌شنوید. گمان می‌کنم زمانی که به اطلاعات بیشتری دست پیدا کنیم، [نسبت به ساخت این محصول] واکنش نشان دهیم. نینتندو همیشه نوآور و در زمینه‌ی کاری‌اش متمایز بوده است. آن‌ها همیشه به ساز خودشان رقصیده‌اند… این برای من تعجب‌آور نخواهد بود که [کارمندان نینتندو] در زمان درست، کار را به شکلی که درست می‌دانند پیش ببرند. کاری که آن‌ها انجام داده‌اند منحصربه‌فرد و متفاوت است؛ [ولی] اینکه آن‌ها چگونه با ما به رقابت خواهند پرداخت امری است که باید آن را به آینده موکول کنیم.
نظر شما در این‌باره چیست؟ آیا مایکروسافت از بابت NX و توانایی‌های‌اش نگران به نظر می‌رسد؟ منبع: SegmentNext


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده