نویسنده: افشین پیروزی
// پنجشنبه, ۲۸ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۳۰

تاریخ انتشار نسخه پلی‌استیشن 4 بازی‌های Heavy Rain و Beyond: Two Souls مشخص شد

کوانتیک دریم تاریخ انتشار پورت پلی‌استیشن 4 بازی‌های Heavy Rain و Beyond: Two Souls را مشخص کرد که بر اساس آن هفته آینده می‌توان Beyond: Two Souls را تجربه کرد. با زومجی همراه باشید.
بر اساس اعلام استودیو بازی‌سازی کوانتیک دریم، نسخه پلی‌استیشن 4 بازی Beyond: Two Souls در تاریخ ۳ آذر فقط به صورت دیجیتالی عرضه خواهد شد که قیمت آن در فروشگاه پلی‌استیشن، معادل ۳۰ دلار است. همچنین نسخه پلی‌استیشن 4 بازی Heavy Rain نیز در تاریخ ۱۱ اسفند ۹۴ و باز هم فقط به صورت دیجیتالی، عرضه خواهد شد. کوانتیک دریم به مناسبت اعلام تاریخ انتشار بازی‌های مذکور، پستی در مورد ویژگی‌های Beyond: Two Souls منتشر کرده که بر اساس آن شاهد کیفیت 1080p و افکت‌هایی مثل Motion Blur, Bloom و Depth of Field خواهیم بود.

همچنین این بازی از اسپیکر‌های کنترلر «دوال‌شاک 4» استفاده خواهد کرد تا تجربه بهتری از بازی در نقش «اِنتیتی‌ها» ارایه دهد. دیگر قابلیت‌های این بازی به شرح زیر هستند:
  • در پایان هر صحنه تصمیمات گرفته شده بازیکن نشان داده شده و با تصمیمات دیگر گیمر‌ها مقایسه می‌شوند.
  • پس از اتمام بازی، می‌توان آن را به ترتیب زمانی وقوع اتفاقات مجددا بازی کرد که اضافه شدن این قابلیت یکی از موارد درخواستی طرفداران بود.
  • افزایش نسبی درجه سختی بازی در برخی قسمت‌ها و همچنین بهبود کنترل‌های بازی برای ارایه تجربه اکشن بهتر.
  • این نسخه شامل بسته الحاقی «Enhanced Experiments» است.
بازی Heavy Rain این استودیو نیز علی‌رغم عرضه در ۱۱ اسفند، در جریان همایش PlayStation Experience 2015 به عنوان یکی از ۱۱۱ بازی سونی، برای حضار قابل اجرا خواهد بود. این همایش در روز‌های ۱۴ و ۱۵ آذر در سان‌فرانسیکوی آمریکا برگزار می‌شود. همچنین خریداران Beyond: Two Soul می‌توانند در زمان عرضه این اثر از تخفیفی ویژه استفاده کنند. کوانتیک دریم هنوز قیمت نسخه پلی‌استیشن 4 بازی Heavy Rain را مشخص نکرده است. منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده