نویسنده: سعید نیکبخت
// پنجشنبه, ۲۸ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۳۰

صحبت های جورج لوکاس در رابطه با عدم کارگردانی قسمت های جدید فیلم Star Wars

جورج لوکاس، خالق افسانه‌ای مجموعه فیلم‌های Star Wars، پس از فروش حق‌امتیاز این سری محبوب به کمپانی دیزنی، دیگر هیچ قسمت جدیدی از فیلم‌های این مجموعه را کارگردانی نکرد. در ادامه با زومجی همراه باشید تا دلیل انجام این کار را مستقیما از زبان لوکاس جویا شوید.
طی مصاحبه‌ای که به تازگی با لوکاس انجام شده، زمانی که از وی در رابطه با رهاکردن مجموعه فیلم‌های جنگ ستارگان پرسیده شد، وی در پاسخ گفت:
با تلاش فراوان فیلمی را تولید می‌کنید و در انتها تنها چیزی که دریافت می‌کنید انتقاد است. این تجربه‌ی جالبی نیست و یک کارگردان نباید شاهد آن باشد.
در ادامه زمانی که از لوکاس پرسیده شد دوست دارد کدام یک از شخصیت‌های این مجموعه باشد، وی به شوخی به شخصیت جار جار بینکس (Jar Jar Binks) اشاره کرد. لوکاس همچنان به این مجموعه علاقه شدید و دیدگاه وسیع‌تری را هم نسبت به آن دارد:
دنیای Star Wars بیشتر از سفینه‌های فضایی است و داستان‌های بزرگ بیشتری را می‌توان درآن تعریف کرد.
در ادامه‌ی این مصاحبه، زمانی که از لوکاس در رابطه با بیشترین نگرانی وی در رابطه با گسترش دنیای Star Wars توسط دیزنی پرسیده شد، وی گفت:
امیدوارم نیرو اسیر داستان‌های بی‌معنی و بیهوده نشود.
جدیدترین قسمت از مجموعه فیلم‌های جنگ ستارگان با نام Star Wars: The Force Awakens شناخته می‌شود. وقایع این فیلم سی‌ سال پس از داستان فیلم بازگشت جدای (Return of the Jedi) اتفاق می‌افتد که در آن شاهد نسل جدیدی از قهرمان‌ها و شخصیت‌های منفی‌ خواهیم بود. بسیاری از شخصیت‌های معروف سه‌گانه اول مانند هریسون فورد هم در قسمت هفتم جنگ ستارگان حضور خواهند داشت. فیلم Star Wars: The Force Awakens توسط جی جی آبرامز کارگردانی می‌شود و ستارگانی همچون هریسون فورد، مارک همیل، کری فیشر، آدام درایور، دیزی ریدلی،جان بویگا، اسکار ایزاک، لوپیتا انیونگو، اندی سرکیس، دامنال گلیسون، آنتونی دنیلز، پیتر می‌هیو و مکس فون سیدو در آن‌ به ایفای نقش پرداخته‌اند. تهیه کنندگان فیلم، کتلین کندی، جی جی آبرامز و برایان برک هستند. فیلمنامه فیلم نیز توسط لاورنس کاسدان، جی جی آبرامز و مایکل آرندت نوشته شده است. نظر شما در رابطه با صحبت‌های جورج لوکاس افسانه‌ای چیست؟ منبع: IGN


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده