نویسنده: عارف حسین پور
// پنجشنبه, ۲۸ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۰۰

مدیر اجرایی سابق شرکت‌های الکترونیک آرتز و زینگا به برادران وارنر پیوست

شرکت سرگرمی‌های تعاملی برادران وارنر، استیون چیانگ، مدیر اجرایی سابق کمپانی‌های الکترونیک آرتز و زینگا (Zynga) را به خدمت گرفت. برای اطلاع از جزییات این خبر همراه زومجی باشید.
چیانگ که اکنون به عنوان معاون اجرایی تولیدات و استودیوهای شرکت برادران وارنر فعالیت می‌کند، یکی از موسسان Tiburon Entertainment است که در سال ۱۹۹۸ به عنوان یکی از بخش‌های EA Sports معرفی شد. او تا جایی در کارش پیشرفت داشت که به مقام معاون ارشد EA Sports نیز رسید. چیانگ در سال ۲۰۱۰ این شرکت را ترک کرد و ریاست استودیوی زینگا را بر عهده گرفت. چیانگ در شرکت برادران وارنر وظایف گسترده‌ای دارد؛ او روی تولید و کیفیت بازی‌های کنسولی و موبایلی نظارت خواهد داشت و در تعیین استراتژی‌های تجاری این شرکت نیز موثر خواهد بود. دیوید حداد، رییس شرکت سرگرمی‌های تعاملی برادران وارنر درباره‌ی خبر پیوستن چیانگ به این شرکت گفت:
رهبری استیون در بخش تولید و توسعه‌ی بازی‌های کنسولی و موبایلی به کمپانی ما کمک می‌کند تا به قله‌های تازه‌ای در بازی‌های دیجیتالی روی تمام پلتفرم‌ها دست پیدا کنیم. ما به استراتژی‌های کنونی خود اطمینان بالایی داریم و استیون کمک می‌کند تا تمرکزمان روی بازی‌های موبایل رایگان را حفظ کنیم و تجارت خود در آسیا را گسترش دهیم. به این ترتیب ما می‌توانیم رقابت موفقیت‌آمیز خود را به عنوان یکی از شرکت‌های اصلی بازیسازی ادامه دهیم.
چیانگ پس از ملحق شدن به برادران وارنر گفت که این شرکت در ۲۰۱۵ یک سال حماسی را تجربه کرده است. بازی‌هایی مثل Dying Light ، Batman: Arkham Knight ، Lego Jurassic World و Lego Dimensions امسال به وسیله‌ی این شرکت منتشر شده‌اند. منبع: GamesIndustry