نویسنده: افشین پیروزی
// چهار شنبه, ۲۷ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۲۳:۳۰

بازی Deus Ex: Mankind Divided با تاخیری شش ماهه عرضه می‌شود

طبق اعلام استودیو اِیدوس مونترئال، تاریخ انتشار بازی Deus Ex: Mankind Divided با تاخیری شش ماهه، از اسفند ۹۴ به شهریور ۹۵ موکول شد. با جزییات خبر همراه زومجی باشید.
دیوید آنفوسی، مدیر ایداس مونترئال، اعلام کرده این استودیو قصد ندارد تا کیفیت بازی Deus Ex: Mankind Divided را فدای هیچ مساله دیگری کند:
ما حس غرور و اعتماد به نفس خاصی در مورد Mankind Divided و وضعیت فعلی آن داریم. با این حال هنوز هم نیازمند اعمال برخی تغییرات هستیم تا کیفیت بازی بهتر شود. اگر پیش‌نمایش‌های بازی را خوانده باشید، باید بدانید که قصد داریم تا بازی شایسته‌ای در خور نام سری Deus Ex تولید کنیم که راه Human Revolution را به خوبی ادامه می‌دهد و معدود مشکلات آن را نیز بهبود خواهد بخشید. ما می‌دانیم که انتظارات از این بازی بالا است و به همین دلیل هم باید آن‌ها را برآورده کنیم. در حال حاضر ما قادر به تجربه نسخه کامل بازی هستیم و کلیت آن بسیار رضایت بخش است. ولی اندک تغییرات جزئی باعث بهبود بیش‌تر بازی خواهد شد. به همین دلیل هم بازی تا تاریخ ۲۳ آگوست ۲۰۱۶ (۲ شهریور ۹۵) با تاخیر مواجه خواهد شد. از اعلام این خبر متاسفیم، ولی این اثر بخش مهمی از آینده این استودیو است و به همین دلیل هم نباید کیفیت آن را فدای چیزی بکنیم.
بازی Deus Ex: Mankind Divided توسط موتور اختصاصی «Dawn Engine» ساخته می‌شود و داستان آدام جِنسِن را در سال ۲۰۲۹ روایت می‌کند که دنباله مستقیمی بر وقایع Deus Ex: Human Revolution است. این بازی توسط اسکوئر‌انیکس و برای ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی در تاریخ ۲ شهریور ۹۵ منتشر خواهد شد که نسخه پی‌سی از دایرکت‌ایکس ۱۲ پشتیبانی خواهد کرد. منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده