نویسنده: افشین پیروزی
// چهار شنبه, ۲۷ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۲۳:۰۰

تماشا کنید: ۳ تریلر جدید از فیلم Star Wars: The force Awakens

کمپانی دیزنی اخیرا سه ویدیو جدید از فیلم Star Wars: The Force Awakens ارایه داده که جزییات جدیدی از داستان و قهرمانان آن ارایه می‌دهند. با زومجی همراه باشید.
فیلم‌ Star Wars: The Force Awakens یکی از مورد‌انتظار‌ترین فیلم‌های امسال است که ۲۷ آذر بر روی پرده‌های سینما خواهد رفت. حال دیزنی ۳ ویدیو کوتاه جدید از فیلم منتشر کرده که هر یک اطلاعات جدیدی از آن ارایه می‌دهند. اولین ویدیو، نمایشی طولانی‌تر از تبلیغ تلویزیونی فیلم است که توضیحاتی در مورد داستان آن ارایه می‌کند:

|

ویدیوی بعدی نیز رِی و فین، دو قهرمان اصلی فیلم را معرفی می‌کند که باید به کمک یک روبات بامزه و عجیب، با نیرو‌های تاریکی مبارزه کنند:

|

در ویدیو سوم نیز مجددا شاهد حضور قهرمانان هستیم که «خطری جدید» آن‌ها را تهدید می‌کند و باید با آن مقابله کنند. در این بین یک انفجار عظیم نیز نمایش داده می‌شود که باید تا زمان انتشار فیلم منتظر دلیل آن بمانیم:

|

[alert variation="alert-info"]اگر از علاقه‌مندان به فیلم Star Wars The Force Awakens هستید، می‌توانید تمام مطالب و ویدیوهای مربوط به این فیلم را در صفحه مخصوص به فیلم Star Wars The Force Awakens مشاهده کنید.[/alert] منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده