نویسنده: نادر امرایی
// چهار شنبه, ۲۷ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۴۵

برگزاری اولین رویداد «تجربه بازی ساز» همزمان با سالگرد تاسیس انستیتو ملی بازی‌سازی

انستیتو ملی بازی‌سازی امروز اعلام کرد که اولین رویداد «تجربه بازی‌ساز» برای کمک به ارتقا سطح دانش و آگاهی بازی‌سازان پنجم آذر ماه و همزمان با سالگرد تاسیس این انستیتو برگزار می‌شود. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.
پنجم آذر ماه و همزمان با سالگرد تاسیس انستیتو ملی بازی‌سازی، این انستیتو اقدام به برگزاری رویدادی با نام «تجربه بازی‌ساز» برای کمک به ارتقا سطح دانش و آگاهی بازی‌سازان خواهد کرد. به گزارش روابط عمومی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، برای این رویداد برنامه‌های گوناگونی از جمله «کالبدشکافی بازی‌های ایرانی»، «کارگاه‌های آموزشی»، «سخنرانی»، «ارائه تجربیات» و «نمایش فیلم» در نظر گرفته شده است. اولین رویداد «تجربه بازی ساز»، ۵ آذر در محل «باغ زیبا» برگزار خواهد شد. حضور در این رویداد برای عموم بازی‌سازان و دست‌اندرکاران و فعالان حوزه بازی‌های ویدیویی کشور آزاد و رایگان است. هدف اصلی و اساسی این رویداد گردهم‌آوردن بازی‌سازان و فعالان صنعت بازی کشور است که بتوانند از نزدیک تجربیات خود را مبادله کنند.
Basic RGB پوستر رسمی این رویداد
برنامه اولین رویداد تجربه بازی ساز به شرح زیر است:
  • جادوی خلاقیت، ارائه از امیرحسین فصیحی
  • داستان ساخت بازی مموراندا
  • گفت‌وگو اعضای استودیوی بیت بایترز سازنده بازی مموراندا
  • چگونه بیت‌بایترز با کچ‌اَپ همکار شد
زمان: ۵ آذر ۹۴ از ساعت ۱۵ الی ۱۹ مکان: خیابان شریعتی، خیابان قبا، خیابان زیبا، کوچه کاج پلاک ۱۱ منبع: وب‌سایت رسمی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده