نویسنده: افشین پیروزی
// چهار شنبه, ۲۷ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۰۰

دعوت بلیزارد از گیمر‌ها برای حضور در جدید‌ترین نسخه آزمایشی بازی Overwatch

بلیزارد این هفته اولین نسخه بتای هفتگی بازی تیراندازی آنلاین Overwatch را برگزار خواهد کرد تا سرور‌های بازی را تست کند. از این رو کاربران می‌توانند برای حضور در آن ثبت‌نام کنند. با جزییات خبر همراه زومجی باشید.
پس از تایید نسخه کنسولی بازی Overwatch، بلیزارد وعده داد نسخه‌های بتای مختلفی از این اثر را عرضه کند تا سرور‌های بازی تست شوند. از این رو اولین رویداد هفتگی بازی، از جمعه (۲۹ آبان) آغاز می‌شود و تا دوشنبه (۲ آبان) در جریان خواهد بود. این رویداد‌های هفتگی امکان حضور بازیکنان جدیدی را در بازی فراهم می‌کنند که در اولین قسمت از آن‌ها، گیمر‌ها می‌توانند با تمام ۲۱ قهرمان معرفی شده بازی در ۳ نقشه Hanamura، King's Row و Gibraltar به تجربه این شوتر آنلاین تیمی پردازند. بلیزارد پس از مشخص کردن زمان‌بندی این نسخه بتا اعلام کرد:
برای این که نسخه بتا نتایج بهتری برای ما در پی داشته باشد، روز پنجشنبه یک تعمیر برنامه‌ریزی شده خواهیم داشت که در طی آن افراد پذیرفته شده برای این نسخه، مشخص خواهند شد. سپس این کاربران می‌توانند از زمان موجود، برای دانلود و نصب نسخه بتا استفاده کنند و بلافاصله از روز جمعه بازی را شروع کنند.
بازی Overwatch علاوه بر رایانه‌های شخصی ویندوزی، برای کنسول‌های پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان نیز تا پیش از تیر ماه ۹۵ عرضه خواهد شد. منبع: Destructoid


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده