نویسنده: عارف حسین پور
// چهار شنبه, ۲۷ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۲۲:۱۵

دیزنی تا زمانی که ممکن باشد، هر سال یک «جنگ ستارگان» منتشر می‌کند

از قبل می‌دانستیم که طی سال‌های آینده قرار است ۶ فیلم جدید از مجموعه‌ی جنگ ستارگان منتشر شود، اما انگار این پایان ماجرا نیست و فیلم‌های بیشتری هم ساخته خواهند شد. برای اطلاع از جزییات این موضوع با زومجی همراه باشید.
کمپانی دیزنی قبلا اعلام کرده بود که تا سال ۲۰۲۰ میلادی ۶ فیلم‌ از سری جنگ ستارگان منتشر خواهند شد؛ اسامی این فیلم‌ها عبارتند از: Star Wars: The Force Awakens (سال ۲۰۱۵)، Rogue One: A Star Wars Story (سال ۲۰۱۶)، Star Wars: Episode VIII (سال ۲۰۱۷)، Star Wars Anthology: Han Solo (سال ۲۰۱۸)، Star Wars: Episode IX (سال ۲۰۱۹) و Star Wars Anthology: Boba Fett (سال ۲۰۲۰)؛ اما طبق گزارش جدیدی که به تازگی در وبسایت Wired منتشر شده، دیزنی و لوکاس‌فیلم قصد دارند تا زمانی که هواداران از فیلم‌های این مجموعه استقبال می‌کنند، هر سال یک جنگ ستارگان جدید بسازند. به نظر می‌رسد که دیزنی از پیش‌فروش بلیط‌های The Force Awakens حسابی شگفت‌زده شده که این خبر را اعلام کرده است؛ بلیط‌های این فیلم تنها در چند دقیقه به فروش رسیدند و باعث شدند تا The Force Awakens سریع‌ترین فروش در تاریخ سینما را تجربه کند. سایت Wired در این باره نوشت:
اگر مسئولین شرکت والت دیزنی، که در سال ۲۰۱۲ لوکاس‌فیلم را با قیمت ۴ میلیارد دلار خریداری کرد، چیزی برای گفتن داشته باشند، چهار دهه‌ی گذشته برای مجموعه‌ی جنگ ستارگان فقط یک مقدمه است. آنها در حال ساخت چیزهای بیشتری هستند؛ خیلی بیشتر.
آنطور که Wired نوشته است، بسیاری از افرادی که با فیلم‌های قدیمی‌تر جنگ ستارگان خاطره دارند، احتمالا تا زمان عرضه‌ی آخرین قسمت این مجموعه زنده نخواهند بود! نویسنده‌ی این وبسایت همچنین تاکید کرده که مدیران دیزنی و لوکاس‌فیلم نه‌تنها به دنبال ساخت قسمت‌های بیشتر از این مجموعه هستند، بلکه مایل هستند تا داستان آن را به چند شاخه و سری مختلف تقسیم کنند و از این طریق قسمت‌های متنوع‌تری را برای این مجموعه‌ بسازند. طرفداران جنگ ستارگان به قدری روی این مجموعه‌ تعصب دارند که از حالا می‌توان پیش‌بینی کرد سیاست جدید دیزنی موفقیت‌آمیز خواهد بود. The Force Awakens به کارگردانی جی‌جی آبرامز، هفتمین فیلم از سری اصلی جنگ ستارگان است که ماه آینده در سینماها اکران می‌شود. سال آینده نیز یک قسمت مستقل از این مجموعه با نام Rogue One: A Star Wars Story منتشر خواهد شد که ماجراهای بین اپیزودهای سوم و چهارم جنگ ستارگان را دنبال می‌کند. این فیلم به وسیله‌ی گرت ادواردز کارگردانی خواهد شد. منبع: Polygon


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده