نویسنده: نادر امرایی
// سه شنبه, ۲۶ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۲۱:۰۰

انتشار بازی کلاسیک Super Star Wars برای پلی‌استیشن 4 و پلی‌استیشن ویتا

بازی Star Wars Battlefront ساخته کمپانی دایس، تنها بازی‌ای نیست که این هفته بر اساس مجموعه جنگ ستارگان منتشر می‌شود. بازی کلاسیک Super Star Wars نیز این هفته برای دو کنسول پلی‌استیشن 4 و پلی‌استیشن ویتا توسط سونی منتشر می‌شود. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.
کمپانی سونی امروز اعلام کرد که بازی کلاسیک Super Star Wars که برای کنسول سوپر نینتندو منتشر شده بود، این هفته برای دو کنسول پلی‌استیشن 4 و پلی‌استیشن ویتا عرضه خواهد شد. این بازی اکشن پلتفرمر در سال ۱۹۹۲ برای کنسول سوپر نیتندو منتشر شد و در سال ۲۰۰۹ نیز برای کنسول Wii عرضه شد. بنا به گفته سونی، این یک نسخه بهبود یافته از بازی است که دارای قابلیت های جدیدی خواهد بود. از جمله این قابلیت‌ها می‌توان به جدول رده‌بندی، ویژگی‌های ذخیره‌سازی جدید، تروفی‌ها و نحوه کنترل بروزرسانی شده اشاره کرد. در توضیحات رسمی‌ این بازی آمده:
جان خود را به عنوان یک شوالیه جدای به خطر بیاندازید. به لوک، هان و چیوباکا در جنگ شدید آنها بر علیه امپراطوری شیطانی بپیوندید.
همچنین این بازی به صورت یک بازی Cross Buy معرفی‌ شده است. این بدان معنی است که شما با خرید بازی بر روی یکی‌ از کنسول‌ها، به صورت خودکار بازی را برای کنسول دیگر نیز باز خواهید کرد. در راستای اخبار مربوط به بازی‌های جنگ ستارگان، بازی مورد انتظار Star Wars Battlefront که توسط کمپانی دایس ساخته می‌شود، در تاریخ ۲۶ آبان برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی‌ منتشر شد. شما می‌توانید تریلر جدید این بازی با حضور آنا کندریک، هنرپیشه سر شناس فیلم‌هایی همچون Pitch Perfect را در زومجی مشاهده کنید. شما همچنین می‌توانید در زومجی با تمامی سلاح‌ها و تجهیزات بازی نیز آشنا شوید. منبع: Gamespot  


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده