نویسنده: افشین پیروزی
// سه شنبه, ۲۶ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۳۰

نام احتمالی شخصیت اصلی Mass Effect: Andromeda مشخص شد

پس از انتشار تریلر روز N7 بازی Mass Effect: Andromeda، یکی از کاربران سایت Reddit شواهدی پیدا کرده که بر اساس آن شخصیت اصلی این بازی احتمالا «رایدر» نام خواهد داشت. با جزییات خبر همراه زومجی باشید.
یکی از کاربران سایت Reddit، در ثانیه ۴۴ از تریلر روز N7 بازی Mass Effect: Andromeda پلاکی در سمت چپ تصویر پیدا کرده که نام «رایدر» بر روی آن به چشم می‌خورد. در صورت تایید این مساله، بایووِر برای نامگذاری شخصیت اصلی بازی، از «سالی راید»، اولین فضانورد زن آمریکایی، الهام گرفته است. این مساله در مورد فرمانده شپرد، شخصیت اصلی سه‌‌گانه Mass Effect، نیز صادق بود و نام وی از «آلِن شپرد»، اولین فضانورد مرد آمریکایی، گرفته شده بود. در ادامه می‌توانید تصویر منتشر شده از پلاک مذکور را ببینید: Mass Effect Andromed Ryder نام‌گذاری شخصیت اصلی بازی به نام رایدر، زمانی بیش‌تر رنگ و بوی واقعیت می‌گیرد که بدانیم در تریلر معرفی بازی در جریان نمایشگاه E3، بایووِر آهنگی از جانی کَش با نام «Ghost Riders in the Sky» پخش کرد که نام رایدر در آن نیز مشهود است. در آن زمان وقتی یکی از کاربران در توییتر از یانیک روی، سازنده بازی، درخواست تغییر این آهنگ را کرد، با این پاسخ روبرو شد:
نه این امکان وجود ندارد. چرا که دلایل بسیار مهمی برای انتخاب آن داریم.
به هر حال این که نام شخصیت اصلی بازی رایدر خواهد بود یا خیر، فعلا در حد شایعه و حدس و گمان است. ولی می‌دانیم که در Andromeda شاهد بازگشت شخصیت‌های قدیمی مثل فرمانده شپرد نخواهیم بود و بایووِر از طرفداران خواسته در این مورد «خوشبین» باشند. همچنین چندی پیش اطلاعات جدیدی از داستان بازی منتشر شد که می‌توانید جزییات آن را در زومجی بخوانید. به نظر شما «رایدر» اسم مناسبی برای شخصیت اصلی بازی است؟ نظرات خود را در این مورد با زومجی در میان بگذارید. منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده