// دوشنبه, ۲۵ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۰۰

ناتی داگ بازی‌های بیشتری در نسل حاضر عرضه می‌کند

ناتی داگ دارای گنجینه‌ای غنی از انواع و اقسام بازی‌ها است که از بین آن‌ها می‌توان به The Last of Us، Jack and Daxter و Uncharted اشاره کرد. اما این استودیو انتشار چند بازی برای این نسل از کنسول‌ها را در دستور کار دارد؟ برای پاسخ به این پرسش در ادامه با زومجی همراه باشید.
اخیرا باخبر شدیم که ناتی داگ برنامه‌ای برای ساخت یک بازی Jack and Daxter  در آینده‌ای نزدیک ندارد. آرن میر مدیر برنامه‌ریزی ارتباطات توضیح می‌دهد که بازی‌سازان از زمان به پایان رسیدن نسل باخبر نیستند زیرا آن‌ها «معمولا زمانی از وجود سخت‌افزار جدید مطلع می‌شوند که کیت‌های مخصوص بازی‌سازان اماده ارسال هستند». در ادامه او می‌گوید که «حداقل یک یا دو بازی در این نسل عرضه خواهد شد، شاید هم بیشتر». همچنین به بازی The Last of Us اشاره می‌کند که علی‌رغم عرضه در اواخر نسل قبل، توانست موفقیت چشمگیری بدست آورد.
امیدوارم. امیدوارم بتوانیم در آینده‌ای نزدیک یک بازی منتشر کنیم. بله، چرخه‌های ساخت ما خیلی طولانی نیستند و به هیچ‌وجه نمی‌دانم که این نسل چند سال دیگر دوام می‌آورد ، اما شک ندارم که بازی بر روی این نسل از کنسول‌ها عرضه می‌شود. مطمئن هستم که در مورد چرخه‌ها برنامه‌های بزرگی وجود دارد. ما معمولا زمانی از وجود سخت‌افزار جدید مطلع می‌شویم که سازندگان اماده ارسال کیت‌های مخصوص بازی‌سازان هستند. ما از زمان به پایان رسیدن نسل‌ها اطلاع نداریم و تنها بر روی ساخت بهترین بازی بر روی سخت‌افزاری که در اختیار داریم، تمرکز می‌کنیم. با این وجود از برنامه زمان‌بندی اطلاع ندارم اما بدون شک حداقل یک بازی یا شاید دوبازی در این نسل عرضه خواهیم کرد. شاید هم بیشتر. پر واضح است که ما می‌توانیم در اواخر نسل بازی عرضه کرده و موفق ظاهر شویم.
منبع: Dualshockers


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده