نویسنده: نادر امرایی
// یکشنبه, ۲۴ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۳۰

صحبت‌ های سازنده Rocket League درباره انتشار بازی برای دیگر پلتفرم ها

سایانیکس، سازنده Rocket League، بازی فوتبال با ماشین بسیار موفق، اعلام کرد که احتمال دارد آنها تا پایان سال جاری میلادی، ساخت بازی برای پلتفرم‌های دیگر را تایید کنند. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.
بازی راکت لیگ که تلفیقی از ماشین سواری‌ و فوتبال است و برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی‌ منتشر شده، توانست در مدت زمان کوتاهی‌ تبدیل به یکی‌ از محبوب‌ترین بازی‌های مستقل شود. یکی‌ از دلایل این موفقیت را شاید بتوان رایگان بودن بازی در زمان انتشارش بر روی پلتفرم پلی‌استیشن 4 شمرد. حال دیو هیج‌وود، رئیس استودیو سایانیکس در مصاحبه‌ای که اخیرا با وب‌سایت ردبول انجام داده در پاسخ به این سوال که آیا این بازی بر روی ایکس‌باکس وان منتشر می‌شود، گفت:
من نمی‌توانم به شما پاسخ دقیقی‌ بدهم. ما در حال حاضر در حال بررسی‌ تمامی پلتفرم‌ها هستیم و ممکن است در آینده نزدیک ساخت بازی را برای پلتفرم‌های جدید تایید کنیم. ما امیدوار هستیم که خبر ساخت بازی برای پلتفرم‌های دیگر را تا آخر سال جاری اعلام کنیم اما این مساله قطعی‌ نیست.
در تاریخ ۳ آگوست (۱۲ مرداد)، جرمی دانام، نایب رئیس بخش بازار‌یابی این کمپانی در مصاحبه‌ای که با وب‌سایت گیم‌اسپات داشت اعلام کرده بود که آنها در حال کار بر روی پورت کردن بازی بر روی دیگر پلتفرم‌ها هستند. وی در آن‌ زمان گفته بود:
بله، من می‌توانم به شما اطمینان بدهم که ما در حال کار بر روی پورت کردن بازی بر روی پلتفرم‌های دیگر هستیم. ما در آینده به طور رسمی‌ در بیانیه‌ای به شما اعلام خواهیم کرد که چه زمانی‌ و برای چه پلتفرم‌هایی‌ بازی منتشر خواهد شد.
بازی راکت لیگ را بدون شک می‌توان سورپرایز امسال بازی‌های مستقل دانست. این بازی توانسته مرز ۵ میلیون دانلود را بر روی دو پلتفرم پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی‌ رد کند و توانسته بر روی استیم به فروشی بیش از یک میلیون نسخه دست پیدا کند. همچنین پشتیبانی‌ بسیار خوب سایانیکس از بازی با انتشار محتوای جدید و بسته‌های الحاقی گوناگون باعث شده که راکت لیگ کماکان طرفداران زیادی داشته باشد. نظر شما در اینباره چیست؟ آیا شما نیز منتظر انتشار بازی بر روی پلتفرم ایکس‌باکس وان هستید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید. منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده