نویسنده: افشین پیروزی
// یکشنبه, ۲۴ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۰۰

مدیر‌بازاریابی مایکروسافت: ایکس‌باکس وان جذاب‌ترین کنسول تعطیلات امسال است

بروزرسانی «تجربه جدید ایکس‌باکس وان»، پشتیبانی از بازی‌های قدیمی ایکس‌باکس 360 به لطف Backward Compatibilty و بازی انحصاری بزرگی مثل Halo 5 مواردی هستند که باعث شده ایکس‌باکس وان روز‌های خوبی را تجربه کند. حال هاروی ایگل، مدیر بازار‌یابی بخش بریتانیای ایکس‌باکس، این کنسول را جذاب‌ترین کنسول تعطیلات می‌داند. با زومجی همراه باشید.
چندی پیش و زمانی که سونی میزان فروش ۲۹.۳ میلیون نسخه‌ای کنسول پلی‌استیشن 4 را اعلام کرد، کم‌تر کسی شانسی برای ایکس‌باکس وان قائل بود. با این حال مایکروسافت با برنامه‌ریزی مناسب خود سعی کرد تا این کنسول را به وسیله بهتری تبدیل کند. البته هاروی ایگل اعتقاد دارد که تمامی این موارد برنامه‌ریزی شده بودند:
ما تمرکز زیادی بر روی انجام دادن یک برنامه‌ریزی مناسب در این بازه زمانی داشتیم. قابلیت‌ها و بازی‌های جدید عرضه شده همگی نشان از این واقعیت دارند. همچنین پیشنهاد‌ها و باندل‌های مختلفی که از کنسول در دسترس قرار می‌گیرند، باعث شده تا ایکس‌باکس وان جذاب‌ترین کنسول برای خرید باشد. به همین دلیل هم با اعتماد به نفس بیش‌تری چند هفته آینده را دنبال خواهیم کرد.
ایکس‌باکس وان همچنین به لطف عرضه بازی Halo 5 پرفروش‌ترین کنسول ماه اکتبر منطقه آمریکا بود و این در حالی است که سونی در همین بازه زمانی قیمت پلی‌استیشن 4 را کاهش داد. با این حال مایکروسافت فعلا قصد انتشار آمار دقیقی از میزان فروش کنسول خود ندارد. ایگل در این مورد گفت:
ما میزان استفاده کاربران از کنسول را به صورت ماهانه اعلام خواهیم کرد و سعی داریم بیش‌ترین کاربر ممکن را برای استفاده از ایکس‌باکس وان تشویق کنیم. ولی در این حد می‌توان گفت که ایکس‌باکس وان سریع‌ترین میزان فروش را در میان کنسول‌های خانواده ایکس‌باکس تجربه می‌کند.
نظرات خود را در مورد صحبت‌های ایگل با زومجی در میان بگذارید. منبع: Gamespot