نویسنده: محمد رستمی
// یکشنبه, ۲۴ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۰۰

سرویس تلویزیونی پلی‌استیشن 4 ارزان‌تر خواهد شد

سونی اعلام کرد که برخی اشتراک‌های سرویس تلویزیونی سرویس PlayStation Vue  را ارزان‌تر خواهد کرد. در ادامه مطلب با زومجی همراه باشید.
سونی اعلام کرد قیمت پکیج‌های Core و Elite هرکدام به میزان ۵ دلار کاهش یافت. به این ترتیب پکیج  ۶۰ دلاری Core از این پس ۵۵ دلار قیمت خواهد داشت و قیمت پکیج ۷۰ دلاری Elite به ۶۵ دلار کاهش می‌یابد. ولی درکنار این کاهش قیمت‌ها، قیمت پکیج Access تغییر نخواهد کرد و همچنان ۵۰ دلار هزینه دارد. این تغییر قیمت‌ها سریعا برای کاربران جدید فعال خواهد شد و کاربران فعلی هم برای دوره بعدی شامل این تخفیف‌ها می‌شوند. برای مقایسه بهتر است بدانید سرویس Sling TV‌ ایکس‌باکس وان با قیمت ماهانه ۲۰ دلار آغاز می‌شود. کاهش قیمت تنها خبر سونی راجع به PlayStation Vue نبود. سونی اعلام کرد که این سرویس اکنون در Amazon Fire TV و Fire TV Stick هم قابل دسترسی است و از مدتی بعد در اختیار کاربران Google Chromecast هم قرار خواهد گرفت. PlayStation Vue در حال حاضر بر روی پلی‌استیشن 4‌ و پلی‌استیشن 3 قابل دسترسی است. دن میرز رئیس بخش PlayStation Vue گفت:
آوردن این سرویس به پلتفرم‌های جدید بیننده‌هایی زیادی را برای این سرویس خواهد آورد، افرادی که ممکن است اصلا کنسول بازی نداشته باشند!
او گفت دستگاه‌های آمازون و کروم کست جزو بیشترین هدایای تعطیلات خواهند بود و این به معنای این است که اکنون بهترین زمان برای گسترش دسترسی سرویس PlayStation Vue است. منبع: GameSpot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده