نویسنده: افشین پیروزی
// شنبه, ۲۳ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۲۱:۰۰

ناشر بازی‌های GTA و Mafia می‌گوید: هرگز کیفیت بازی‌ها را فدای کمیت نمی‌کنیم

استراوس زِلنیک، مدیر‌عامل شرکت تیک-تو اینتراکتیو، اعلام کرده که این کمپانی ترجیح می‌دهد تا هر‌ساله بازی‌های کمی عرضه کند که همگی کیفیت بالایی دارند و تعداد بازی‌ها به هیچ وجه اولویت آن‌ها نیست. با جزییات خبر همراه زومجی باشید.
تیک-تو اینتراکتیو در سال‌های اخیر بازی‌های بزرگی مثل GTA V، سری NBA 2K، سری Bioshock و Mafia را عرضه کرده که همگی آثار موفقی به شمار می‌روند. حال مدیر‌عامل این کمپانی اعتقاد دارد که برای تیک-تو کیفیت بازی‌ها بسیار مهم‌تر از تعداد آثاری است که سالیانه عرضه می‌کند:
از زمانی که مدیریت این کمپانی را در دست گرفتیم، هدف ما عرضه بازی‌های کم و در عین حال با کیفیت بود. این مساله شاید گاهی باعث تاخیر خوردن برخی آثار ما نیز شود، ولی اگر از کیفیت یک بازی راضی نباشیم، هرگز آن را عرضه نخواهیم کرد. هرگز از تاخیر خوردن بازی‌هایمان خوشحال نمی‌شویم، ولی کیفیت اثر نهایی آن را جبران می‌کند. ما باید همواره رضایت مشتری را در نظر بگیریم و آثار خودمان را منطبق بر نیاز‌های آن‌ها عرضه کنیم. فقط بازی‌های محدودی مثل «دنیای وارکرفت» هستند که موفقیت آن‌ها تضمین شده است. برای بهتر بودن آثار دیگر، باید زمان زیادی صرف بهبود کیفیت کنیم. هدف ما همواره عرضه بازی‌های کامل و با کیفیت و پشتیبانی از آن‌ها است و این مورد هرگز تغییر نخواهد کرد. برنامه‌های ما منعطف با نیاز‌های کاربران تغییر می کند و در حال حاضر اصول ما بر ساخت آثار جدید و با کیفیت مبتنی است.
تیک-تو در حال حاضر و با همکاری استودیو هنگر 13 بازی مورد‌انتظار Mafia 3 را در دست ساخت دارد که سال ۲۰۱۶ برای ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی عرضه می‌شود و می‌توانید اولین نگاه به این بازی را در زومجی بخوانید. منبع: VGChartz


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده