نویسنده: آرش عیاری
// شنبه, ۲۳ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۰۰

تماشا کنید: آموزش FIFA 16 - دریبل نیمه حرفه‌ای

بعد از اینکه به آموزش دریبل ساده پرداختیم، حالا نوبت این است که مقداری به دریبل‌های حرفه‌ای‌تر بپردازیم. حرکت‌هایی که می‌توانند باعث زیبایی بازی و اعتماد به نفس بالا در شما می‌شود. زومجی در این قسمت از آموزش‌های ویدیویی فیفا ۱۶، به دریبل‌های نیمه حرفه‌ای پرداخته است.
شاید یکی از دلایل زیبایی و هیجانی که فوتبال دارد، دریبل‌ها و حرکات انفرادی باشد. دریبل‌هایی چشم‌نواز که هم می‌تواند به زیباتر شدن فوتبال کمک کند و هم در بسیاری از مواقع، گره بازی را باز کند. یکی از نقاط قوتی که سری بازی‌های شبیه‌سازی فیفا دارد، گسترده بودن حرکات انفرادی و دریبل‌ها در آن است. بازی FIFA 16 هم از این قاعده مستثنی نیست و پر از دریبل‌ها و حرکاتی است که یادگیری آن‌ها زمان زیادی را می‌طلبد. یکی از بخش‌های ویدیو‌های آموزشی بازی فیفا ۱۶ مربوط به همین دریبل‌ها است که در ادامه می‌توانید دومین قسمت آن را با عنوان دریبل‌های نیمه حرفه‌ای تماشا و دانلود کنید:

| دانلود ویدیو با رزولوشن HD 720p

[alert variation="alert-info"]برای مشاهده همه ویدیو‌های آموزشی FIFA 16 به آدرسwww.zoomg.ir/topics/fifa-16-tutorials مراجعه کنید[/alert] در پایان جا داره تا از نادر امرایی برای برگردان فارسی این ویدیو تشکر کنم.

صداگذاری از زومجی بر اساس ویدیو‌های رسمی استودیو EA Sports


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده