نویسنده: سعید نیکبخت
// شنبه, ۲۳ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۰۰

در بازی The Division، می توانید با چهار شخصیت متفاوت در بازی پیشروی کنید

براساس اطلاعات جدید منتشرشده توسط سازندگان بازی مورد انتظار The Division، در این بازی کاربران به یک شخصیت محدود نخواهند شد و در زمان پیشروی در گیم‌پلی، می‌توانند با چهار شخصیت مختلف به تجربه این بازی پسا-آخرالزمانی بپردازند. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.
لارس وینسِنت، طراح رابط‌ کاربری بازی دیویژن در صحبت‌های اخیر خود تایید کرده بازیکنان در این بازی می‌توانند با چهار شخصیت متفاوت به ایفای نقش بپردازند:
در بازی The Division می‌توانید با بیش از یک شخصیت بازی کنید. درآنِ واحد می‌توانید چهار شخصیت مختلف را در لیست شخصیت‌های خود داشته باشید. زمانی که در منوی بازی قرار دارید، باید از میان این چهار شخصیت یکی را انتخاب کنید و وارد بازی شوید. این خصوصیت برای بازی‌کردن با گروه متفاوتی از دوستان در مراحل مختلف در بازی قرار گرفته است.
اگر بخواهیم بازی The Division را با یک بازی هم‌سبک خود که از این خصوصیت بهره می‌برد مقایسه کنیم، می‌توانیم از بازی Destiny استفاده کنیم. در این بازی کاربران می‌توانند در منوی خود، سه شخصیت مختلف را ایجاد کنند و هر زمان که دوست دارند با یکی از آن‌ها وارد بازی شوند. در توضیحات ارائه داده‌شده توسط وینسنت، مشخص شده درحالی‌که در بازی تنها می‌توانید دو توانایی را فعال کنید، اما می‌توانید میان توانایی‌هایی که در گذشته باز کردید جابه‌جایی انجام دهید و آن‌ها را مجددا انتخاب کنید. این بدین معنی است که هر شخصیت دارای توانایی‌های جداگانه خود خواهد بود. The Division ابتدا قرار بود در سال ۲۰۱۴ عرضه شود، اما عرضه آن به سال ۲۰۱۵ موکول شد و با اخباری که طی چند ماه پیش منتشر شد، عرضه این بازی برای دومین بار به تعویق افتاد. با تمام این تفاسیر، سرانجام علاقه‌مندان می‌توانند هشتم اسفند سال جاری این بازی را تجربه کنند.  اگر هنوز از داستان و روند بازی اطلاعات خاصی ندارید، می‌توانید پیش‌نمایش The Division را در زومجی مطالعه کنید. نسخه آزمایشی این بازی اوایل سال ۲۰۱۶ در اختیار کاربران پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی  قرار خواهد گرفت. علاوه بر این، همچنین از طریق زومجی می توانید جدیدترین تریلر بازی The Division را که خبر از یک واقعه‌ی تراژدی می‌دهد هم تماشا کنید. در راستای اخبار مربوط به این بازی، طی روزهای گذشته مطلع شدیم در بازی The Division هیچ‌گونه صفحه بارگذاری وجود نخواهد داشت. منبع: GameSpot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده