نویسنده: سعید نیکبخت
// شنبه, ۲۳ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۰۰

فیلم Suicide Squad رده بندی سنی ۱۳ سال را دریافت کرد

براساس اطلاعات جدید منتشرشده، فیلم Suicide Squad که درآن شاهد جمعی از خلاف‌کاران محبوب کمپانی DC خواهیم بود، رده‌بندی سنی ۱۳ سال را دریافت کرده است. با زومجی و اخبار سینما و تلویزیون همراه باشید.
برخی از طرفداران باتوجه به اتمسفر فیلم Suicide Squad احساس کردند این فیلم رده‌بندی سنی بزرگسالان را دریافت خواهد کرد. اما باتوجه به اطلاعات جدید منتشرشده توسط تهیه‌کننده فیلم جوخه انتحاری، این فیلم رده‌بندی سنی ۱۳ سال را دریافت کرده است. چارلز رووِن، تهیه‌کننده فیلم Suicide Squad در مصاحبه اخیر خود اعلام کرده از زمان آغاز تولید این فیلم، هدف آن‌ها برای رده‌بندی سنی فیلم ۱۳ سال بوده است:
هدف اصلی ما برای فیلم Suicide Squad رده‌بندی سنی ۱۳ سال بود. دوست داشتیم این فیلم را ثابت و استوار تولید کنیم، چراکه چند دنیای مشترک درآن وجود دارد. اگرچه کاری که ما انجام می‌دهیم یک تجارت است، اما در عین حال تلاشی برای ایجاد خلاقیت و انجام کارهای مختلف و الهام‌برانگیز خواهد بود. با این حال، برنامه ما با رده‌بندی سنی فیلم جوخه انتحاری ۱۳ سال است.
رووِن در ادامه صحبت‌های خود در رابطه با انتخاب دیوید آیِر به‌عنوان کارگردان فیلم Suicide Squad صحبت کرده است. همان‌طور که حتما می‌دانید، آیر علاوه‌ بر هنر کارگردانی، دستی هم در نویسندگی دارد:
یکی از مزیت‌هایی که یک کارگردان فیلمنامه‌نویس دارد، توضیح‌دادن به بازیگران برای درک‌کردن نقش و ایجاد اعتماد به‌نفس در آن‌ها است. دیوید ایده‌های تازه‌ای برای این فیلم داشت و به‌خوبی توانست با بازیگران صحبت کند. اگرچه شخصیت‌های فیلم Suicide Squad بَد هستند، اما این بدین معنی نیست که آن‌ها شیطان هستند. بنابراین وی توانست ایده کاملی را از شخصیت‌ها به بازیگران بدهند و با انجام این کار، توانست شخصیت‌های باورکردنی و متقاعدکننده را که دوست دارند بیش‌ از یک بار در این فیلم قرار بگیرند، خلق کرد.
فیلم Suicide Squad با بازی جَرِد لِتو، برنده جایزه اُسکار، در رابطه با دنیای خلاف‌کاران محبوب دی‌سی است. هارلی کوئین با بازی مارگو رابی و دِدشات با بازی ویل اِسمیت، تنها گوشه‌ای از لیست خلاف‌کاران این فیلم است که با یکدیگر راهی ماموریت بزرگی خواهند شد. فیلم جوخه انتحاری علاوه بر بازیگران ذکر شده، بازیگران دیگری مانند جِی کورتنی در نقش کاپیتان بومرَنگ، جوئل کینِمَن در نقش ریک فِلَگ، جِی هرناندز در نقش اِل‌ دیابلو، کارا دِلِوینگ در نقش اِنچَنتِرِس و ویولا دیویس در نقش آماندا والِر را در لیست بازیگران خود دارد و بنابر اطلاعات منتشرشده، در تاریخ ۵ آگوست ۲۰۱۶ (چهارده مرداد سال ۱۳۹۵) اکران خواهد شد. شما همچنین می‌توانید نخستین ویدیو فیلم Suicide Squad و البته تصاویر جدید منتشر شده از آن را هم از طریق زومجی مشاهده کنید. منبع: GameSpot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده